Skip to main content
Antwoord

Kabelbreuk glasvezel door werkzaamheden (1442)

• July 10, 2025
  • 6 reacties
  • 109 keer bekeken

Sinds gisteren 9 juli geen internet,  wifi en tv.

Waarschijnlijk een kabel stuk getrokken door graafwerkzaamheden in de straat.

Als ik kijk op kpn storingen staat er iedere keer 12 uur later verwachte eindtijd.

Gisteren 23:52 vanochtend 11:52 en nu vanavond 23:52.

Vorig jaar duurde het 3 dagen, ben benieuwd hoelang het nu gaat duren.

Beste antwoord door Vikash van KPN

@Tikie Wat vervelend dat je nu al 6 dagen zonder internet en tv zit. Zeker als je leest dat de storing volgens onze website is opgelost, maar jouw verbinding nog steeds niet werkt. Goed dat je contact hebt opgenomen met de klantenservice en dat er een noodpakket naar je wordt gestuurd. Hopelijk kun je daarmee in ieder geval weer even vooruit. Ik begrijp dat dit erg frustrerend is. Ik ga ervan uit dat onze monteurs hard bezig zijn om het probleem bij jou zo snel mogelijk op te lossen. Soms kan het lokaal nog iets langer duren, ook als de algemene storing al voorbij is.

6 reacties

J.SCHEFFER
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • July 10, 2025

bellen naar  kpn 0800 0402

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Tikie. Welkom op de community! Wat vervelend dat je sinds gisteren geen internet, wifi en tv hebt. Als er een kabel geraakt is door graafwerk in de straat, kan het inderdaad even duren voordat alles het weer doet.

Op de storingspagina wordt de verwachte eindtijd soms aangepast. Dit gebeurt automatisch, en kan veranderen als monteurs meer tijd nodig hebben of als ze nog bezig zijn met het zoeken naar het probleem. Ik snap dat het frustrerend is, zeker als je dit al eerder hebt meegemaakt. Hopelijk is het deze keer sneller opgelost.

Heb je je postcode al ingevuld op kpn.com/storingen? Daar kun je ook je e-mailadres of mobiele nummer achterlaten om een bericht te krijgen als de storing is opgelost.

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 14, 2025

Op kpn storingen staat dat sinds gisteren de storing is opgelost.

Maar helaas kabel nog steeds stuk.

Gebeld met kpn, Er wordt eindelijk een noodpakket gestuurt. 

Het is nu maandag dag 6 zonder internet en tv 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 15, 2025

@Tikie Wat vervelend dat je nu al 6 dagen zonder internet en tv zit. Zeker als je leest dat de storing volgens onze website is opgelost, maar jouw verbinding nog steeds niet werkt. Goed dat je contact hebt opgenomen met de klantenservice en dat er een noodpakket naar je wordt gestuurd. Hopelijk kun je daarmee in ieder geval weer even vooruit. Ik begrijp dat dit erg frustrerend is. Ik ga ervan uit dat onze monteurs hard bezig zijn om het probleem bij jou zo snel mogelijk op te lossen. Soms kan het lokaal nog iets langer duren, ook als de algemene storing al voorbij is.

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 16, 2025

Zie hier de nog steeds kapotte kabel.

• July 16, 2025

De kabels van Ziggo zijn wel heel gebleven zo te zien. Dus als het helemaal erg lang gaat duren en je bent contractvrij...