Skip to main content

23 oktober heb ik het KPN Hussel Abonnement aangevraagd. Begin december hebben ze hier het kastje om het aansluitpunt geinstalleerd, maar in verband met een kabelkruising in de straat hebben we nog geen internet kunnen ontvangen. De monteur van het kastje vertelde ons dat we moesten wachten tot het lampje ‘glas’ (het tweede lampje) groen zou moeten gaan branden als de kabelkruising verholpen is.

Dit is tot zover nog niet gebeurt. Toch kreeg ik vandaag het bericht dat het KPN internet abonnement overmorgen ingaat.

Ik heb gelukkig de afgelopen tijd nog steeds internet gehad vanaf mijn vorige internetaanbieder, maar kan het thuis niet veroorloven dat deze stop wordt gezet door KPN zonder dat het nieuwe abonnement werkt.

Is er meer bekend of er eindelijk iets aan de kabelkruising wordt gedaan? Of zit ik zo dadelijk zonder internet thuis?

Ik had het idee dat hier aardig snel gereageerd werd normaliter op topics? Is er een ander kanaal die ik hier misschien beter voor kan contacten?


Goedemorgen @MetaNoot, sorry voor mijn late reactie. Hier via het forum kan het soms helaas even duren voor je reactie van ons hebt. De snelste manier om contact met ons te krijgen is telefonisch op 0800-0402 of via de chat op www.kpn.com/service. Is het inmiddels allemaal al werkend?
Je abonnement van ons gaat pas op het moment dat je experiabox verbinding maakt met de centrale. Als het niet werkt moet het dus ook nog niet ingaan. Zo word je oude abonnement ook niet te vroeg opgezegd.