Skip to main content

Recent is er een boom omgevallen vlakbij ons huis waarbij de koperkabel op 2 plekken uit elkaar getrokken was. Na een storingsmelding is dit gerepareerd en doet ons internet het gelukkig weer.

Maar de plek waar dit is, is in een park, waar de nieuwe blauwe kabels nu al ruim 2 weken op de grond buiten liggen. Het parkbeheer (soort staatsbosbeheer) geeft aan dat dit aan KPN is om weer netjes in te graven.

 

Is dit bekend bij KPN dat dit nog niet gebeurd is? Wanneer kunnen zij dit weer netjes in de grond komen leggen? 

 

 

Ik kan hier weinig mee, misschien @Ward_ wel. Zou je misschien een foto kunnen delen op dit forum en de locatie van dit park? 


Is de boom inmiddels wel al opgeruimd? 


Hierbij een aantal foto’s van de gerepareerde kabel.
De boom is grotendeels weggehaald, alleen een deel van de stronk ligt er nog, deze laten ze liggen. 

 

 


Zo ziet het er nu uit


 

2e laspunt 


Ha @Diederik Rees, voorzichtig hoop ik dat dit over het weekend is getild en dat het een dezer dagen alsnog opgepakt wordt. Mocht dat niet zo zijn, kan je het beste even een klacht indienen via de website!


Dank voor de reactie @Marcia van KPN , het is inmiddels 3 weken geleden, dus dat lijkt me niet toch? 

 

Ik heb het formulier ingevuld.


Dat duurt wel heel lang inderdaad.. Goed dat je het formulier hebt ingevuld!


Wat kan ik daar verder van verwachten? 

Er is sindsdien geen contact met mij opgenomen of anderszins een reactie geweest. 

De kabels liggen er nog gewoon. 


Ik heb zojuist na 8 dagen reactie gekregen op het klachtenformulier, waar ik naar dit topic heb verwezen.

De reactie die ik kreeg was: 

 

“Uit onze gegevens blijkt dat uw adres wordt aangesloten door Glasdraad en niet door KPN. Daarom zal u voor het maken van een afspraak moeten zijn bij Glasdraad.” 

 

Dit terwijl het om een koperlijn gaat (wat overigens in de eerste zin van de bovenste post staat), die door KPN is gerepareerd; de aanbieder Glasdraad heeft hier helemaal niets mee te maken.

Inmiddels liggen de koperkabels al meer dan een maand op de grond te slingeren, en niemand van KPN helpdesk/forum/klachtenbehandelaar voelt zich geroepen om hier probleemeigenaar van te worden. Wat een aanfluiting. 


misschien kan @Marcia van KPN nog wat betekenen dit is natuurlijk niet handig zo’n antwoord terwijl het over koper kabels gaat


Hè, vervelend dat het niet wordt opgelost! Kan je reageren op mijn privébericht? Dan zoek ik het verder voor je uit. 


@Diederik Rees dank voor je mail! Ik heb deze intern doorgestuurd en hou je op de hoogte.


Ok. Dank @Marcia van KPN , ik hoor het graag 


Ik zie dat de boom ook nog niet opgeruimd is? Lijkt me dat da eerst moet gebeuren. Anders word de kabel weer beschadigd als de boom opgeruimd word en de resterende wortels uit de grond worden getrokken. 


@Nick83 Ik heb daar hierboven al antwoord op gegeven. 


@Diederik Rees we hebben inmiddels terugkoppeling van de onderaannemer ontvangen. Zij gaan er voor zorgen dat het zo snel mogelijk wordt hersteld. Ik heb geen exacte datum meegekregen, maar weet dus dat er een melding van is gemaakt!


@Marcia van KPN Dank, ik wacht het af! 


Reageer