Skip to main content

In december is het heel snel gegaan, en heb ik miv 1 januari een huurwoning aangeboden gekregen. Op mijn oude studentenwoning werd internet centraal geregeld, dus ik moest op korte termijn een internet aansluiting regelen voor het nieuwe huis, zeker omdat ik die nodig heb voor mijn studie.

Ik ben gaan kijken welke provider snel internet kom leveren, en kpn gaf als een van de weinigen aan dat dit per 1 januari kon bij het aanvragen. Dit was één vam de voornaamste redenen om voor kpn te gaan.

Nu blijkt achteraf dat internet pas per 8 januari word aangesloten, en dit komt slecht uit voor mijn studie. Is er een kans dat dit toch vervroegd kan worden? De experia box heb ik inmiddels al in mijn bezit en is aangesloten.

Uit ervaring weet ik dat het signaal er soms eerder op staat maar hangt af of er een monteur iets aan de centrale aan moet passen. Als dat moet zal eerder leveren niet lukken.


Uit ervaring weet ik dat het signaal er soms eerder op staat maar hangt af of er een monteur iets aan de centrale aan moet passen. Als dat moet zal eerder leveren niet lukken.


Ik ken de vorige bewoners, en deze hadden telfort op hetzelfde adres tot voor kort.


Het is natuurlijk niet zomaar even op een knopje drukken om het aktief te maken. Er komt een hele leverstraat aan te pas en die is best lang en niet te beïnvloeden. Een medewerker kan het vast zien maar het kan wel 48 uur duren voor die reageert. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag.  Dus niet hier in vullen want dan ziet iedereen het en dat is niet de bedoeling. 


Hi R, welkom op het forum. 

Ontzettend naar dat dit is vertraagd. Ik zie dat dit door kwam doordat er nog een actief signaal op de lijn zat, zo te zien van de oude bewoners. Eerder dan de 8ste krijg ik helaas niet voor elkaar, anders had ik dit graag voor je in orde gemaakt. 


Hi R, welkom op het forum. 

Ontzettend naar dat dit is vertraagd. Ik zie dat dit door kwam doordat er nog een actief signaal op de lijn zat, zo te zien van de oude bewoners. Eerder dan de 8ste krijg ik helaas niet voor elkaar, anders had ik dit graag voor je in orde gemaakt. 

De oude bewoners waren de 30e al vertrokken met hun oude verbinding. (ik ken ze goed.) De 3e hadden we ook de experiabox al.

Gelukkig wel verbinding sinds vanochtend, maar ik had uiteindelijk wel net zo goed voor een andere provider kunnen kiezen.

 


Gek genoeg zat er toch nog een signaal erop. Ik ben in ieder geval blij om te lezen dat alles nu goed werkt. Mocht er nog iets zijn in de toekomst, dan sta ik hier voor je klaar.Â