Skip to main content
Beantwoord

Kan de media converter verwijderd worden zonder een technicus?

• March 4, 2025
  • 4 reacties
  • 121 keer bekeken

is het mogelijk om de mediaconverter te verwijderen zonder een technicus? Ik denk niet dat ik het nodig heb

Ā 

Beste antwoord door Anonymous

Hallo ​@MSEMĀ 

Ā 

Je moet de groene stekker verwijderen inclusief dat blauwe gedeelte waar hij inzit (zodat het klepje weer dicht kan), dat moet je er naar beneden toe uit kunnen trekken.

Als het niet lukt omdat het te vast zit dan kan je beter een (gratis) installatiemonteur laten komen.

Ā 

Daarna kan je het KPN glasvezelmodem er overheen plaatsen na verwijderen van de beschermingsplug.
Ā 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• Antwoord
  • March 4, 2025

Hallo ​@MSEMĀ 

Ā 

Je moet de groene stekker verwijderen inclusief dat blauwe gedeelte waar hij inzit (zodat het klepje weer dicht kan), dat moet je er naar beneden toe uit kunnen trekken.

Als het niet lukt omdat het te vast zit dan kan je beter een (gratis) installatiemonteur laten komen.

Ā 

Daarna kan je het KPN glasvezelmodem er overheen plaatsen na verwijderen van de beschermingsplug.
Ā 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 4, 2025

Bedankt ​@GeSpĀ , hoe kan ik de gratis installer aanvragen?

• March 4, 2025

​@MSEMĀ Dat kan via deze linkĀ https://www.kpn.com/service/monteur

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@MSEM, ik adviseerĀ om het advies van ​@GeSpĀ op te volgen en een gratis installatiemonteur. Deze monteur maakt dan voor jou alles in orde en kun jij genieten van de KPN diensten.