Skip to main content

goedendag,

 

 

we nieuwe zouden graag een stroom adapter/kabel willen voor het glasvezelkastje aan de muur, deze stroomkabel is namelijk helemaal verdroogd door de warmte van de verwarmingsbuis waar het stopcontact zit,,, dit lijkt ons niet helemaal veilig meer en storingsgevoellig

 

het kastje hangt er al van voor dat wij hier kwamen wonen en het is kennelijk nooit goed weggewerkt, de kabel van de stroomadapter is lang zat dus bij een nieuwe kan ik het netjes wegwerken zonder dat het de verwarmingsbuis raakt….

16 maart loopt het contract bij ziggo af en willen we weer terug naar kpn maar dan moet het glasvezelkastje wel stroom hebben….

 

 

 

 

ik had de vraag al gesteld via een prive bericht op de socials maar daar werd gezegd dat er voor FK-01 geen losse stroomadapter te krijgen is maar dat dan het hele glasvezelkastje vervangen moet worden,

 

nu lees ik hier op het forum dat er bij iemand zonder stroomadapter gewoon een ander is opgestuurd, dus het kan blijkbaar wel?

 

 

 

 

 

 

 

ik weet alleen niet zeker of het glasvezelkastje  de FK-01 is,   hopelijk  geeft de foto duidelijkheid….

 

 


Hoi @R1CHARD82 .  Laten we even aan een monteur vragen.

@Ik_Combineer .  Kun jij zien welke voeding hier bij hoort?


dankjewel 😊


@R1CHARD82 :

Ik heb deze twee in de aanbieding:

als jij op jouw FTU een aanknopingspunt ziet dat overeenkomt met een van deze twee adapters, laat het even weten.

Zo niet, dan gaan we een monteur voor jou inplannen (als je order daar al aan toe is, uiteraard)


@R1CHARD82 :

Ik heb deze twee in de aanbieding:

als jij op jouw FTU een aanknopingspunt ziet dat overeenkomt met een van deze twee adapters, laat het even weten.

Zo niet, dan gaan we een monteur voor jou inplannen (als je order daar al aan toe is, uiteraard)

Ik denk dat het de zte is maar ik heb wat foto's

 

Ik hoop dat het duidelijk is

 

 


Ik kan niks nakijken. Heb tijdelijk een leen bus met maar 5% van de voorraad. Als het goed is heb ik maandag me eigen busje weer terug 😁 iets met spijkers op de weg en banden die dat niet leuk vinden.

 

 


rip je banden, @Ik_Combineer  (ben je mooi klaar mee 😞 )

 

@R1CHARD82 : Ik stuur die ZTE op. We wagen het er gewoon op.


Ik heb er eentje naar de primera bij jou in de buurt gestuurd. Zou morgenmiddag klaar moeten liggen.

Als ie niet past denk ik dat een monteur de beste optie is. 


Ik heb er eentje naar de primera bij jou in de buurt gestuurd. Zou morgenmiddag klaar moeten liggen.

Als ie niet past denk ik dat een monteur de beste optie is. 

Heeeyy dankjewel hoor 😄😊

 

Ik zal het morgen eens proberen 😊

 

Heel fijn dit, dankjewel 😊


Ik heb er eentje naar de primera bij jou in de buurt gestuurd. Zou morgenmiddag klaar moeten liggen.

Als ie niet past denk ik dat een monteur de beste optie is. 

ik heb de adapter in huis hoor 😊

 

de aansluiting is identiek aan de aansluiting van de oude adapter,

 

ik lees op de oude adapter wel dat het iets andere ampere heeft? maakt dit wat uit?


Ik heb er eentje naar de primera bij jou in de buurt gestuurd. Zou morgenmiddag klaar moeten liggen.

Als ie niet past denk ik dat een monteur de beste optie is. 

ik heb de adapter in huis hoor 😊

 

de aansluiting is identiek aan de aansluiting van de oude adapter,

 

ik lees op de oude adapter wel dat het iets andere ampere heeft? maakt dit wat uit?

ik bedoel de output


Hoe groot is het verschil? Dat hoort eigenlijk niet.  En heeft deze méér of minder ampere?


 

 

 

 

Hoe groot is het verschil? Dat hoort eigenlijk niet.  En heeft deze méér of minder ampere?

Boven is de oude, onder de nieuwe!

 

Het kan zomaarzijn dat ik er naast zit

 

 

 

 


Probeer 'm maar gewoon.  Als het niet goed werkt stuur ik een monteur


Probeer 'm maar gewoon.  Als het niet goed werkt stuur ik een monteur

We hebben sowieso een aansluitmonteur nodig ivm reuma/artrose....


Probeer 'm maar gewoon.  Als het niet goed werkt stuur ik een monteur

ik lees net trouwens dat ook bij nieuwe klanten een installatie monteur 75 euro kost,

 

dat zien wij niet echt zitten….

 

we wachten de reactie even af van kpn,

 

als het zo is dan is de kans vrij groot dat we alles annuleren maar we wachten even af….


Hoi @R1CHARD82 .  Ik wilde voor je kijken maar nu zie ik dat het abonnement is geannuleerd. Klopt dat?  Zie jij er vanaf?


Probeer 'm maar gewoon.  Als het niet goed werkt stuur ik een monteur

ik lees net trouwens dat ook bij nieuwe klanten een installatie monteur 75 euro kost,

 

dat zien wij niet echt zitten….

 

we wachten de reactie even af van kpn,

 

als het zo is dan is de kans vrij groot dat we alles annuleren maar we wachten even af….

Een monteur is kosteloos wanneer u het zelf niet kunt installeren. Lichamelijk niet kunnen installeren betekend dus dat Erwin kosteloos een monteur kan opsturen. Enkel als u extra werk vraagt aan de monteur zal hij of zij specifiek voor de extra werkzaamheden kosten berekenen.


Probeer 'm maar gewoon.  Als het niet goed werkt stuur ik een monteur

ik lees net trouwens dat ook bij nieuwe klanten een installatie monteur 75 euro kost,

 

dat zien wij niet echt zitten….

 

we wachten de reactie even af van kpn,

 

als het zo is dan is de kans vrij groot dat we alles annuleren maar we wachten even af….

Een monteur is kosteloos wanneer u het zelf niet kunt installeren. Lichamelijk niet kunnen installeren betekend dus dat Erwin kosteloos een monteur kan opsturen. Enkel als u extra werk vraagt aan de monteur zal hij of zij specifiek voor de extra werkzaamheden kosten berekenen.

ik had vanochtend gebeld met de klantenservice en uitgelegd dat we het niet zelf kunnen aansluiten ivm reuma,

 

monteur was mogelijk tegen betaling werd er verteld, dus we hebben alles laten annuleren….


Zonde, de medewerker van de klantenservice heeft u dan verkeerd ingelicht. De monteur had geheel kosteloos geweest. 

 

Mocht u zich in de toekomst bedenken bent u altijd welkom om opnieuw een abonnement aan te vragen. 


Zonde, de medewerker van de klantenservice heeft u dan verkeerd ingelicht. De monteur had geheel kosteloos geweest.

 

volgende keer beter dan maar,

 

we laten het even voor wat het is….


Ik kan niks nakijken. Heb tijdelijk een leen bus met maar 5% van de voorraad. Als het goed is heb ik maandag me eigen busje weer terug 😁 iets met spijkers op de weg en banden die dat niet leuk vinden.

 

 

Strooit de concurrentie nu zelfs al spijkers op de weg om de groene busjes te stoppen? 😂


Zonde, de medewerker van de klantenservice heeft u dan verkeerd ingelicht. De monteur had geheel kosteloos geweest. 

 

Mocht u zich in de toekomst bedenken bent u altijd welkom om opnieuw een abonnement aan te vragen. 

de vrouw des huizes wil toch echt graag overstappen naar kpn dus ik heb na aandringen besloten om een nieuwe aanvraag tot overstappen te doen ( van ziggo naar kpn )

 

maar hoe weten we zeker dat een installatie Monteur kosteloos is?


Zonde, de medewerker van de klantenservice heeft u dan verkeerd ingelicht. De monteur had geheel kosteloos geweest. 

 

Mocht u zich in de toekomst bedenken bent u altijd welkom om opnieuw een abonnement aan te vragen. 

de vrouw des huizes wil toch echt graag overstappen naar kpn dus ik heb na aandringen besloten om een nieuwe aanvraag tot overstappen te doen ( van ziggo naar kpn )

 

maar hoe weten we zeker dat een installatie Monteur kosteloos is?

Doordat twee KPN medewerkers (ik zei de gek en @Ik_Combineer )   dat hier in dit topic bevestigen, @R1CHARD82   :-)

Aangezien je nu een nieuwe bestelling hebt gedaan ga je opnieuw in de molen en duurt het even voordat je verbinding aansluit klaar is.. Laat mij hier, in dit topic weten zodra je mail krijgt dat je verbinding opgeleverd is.

Dan zal ik een monteur voor jou inplannen.  En die is, (op méérwerk na, als dat nodig is, gratis). Zie hiervoor de voorwaarden:

 

 

 


Zonde, de medewerker van de klantenservice heeft u dan verkeerd ingelicht. De monteur had geheel kosteloos geweest. 

 

Mocht u zich in de toekomst bedenken bent u altijd welkom om opnieuw een abonnement aan te vragen. 

de vrouw des huizes wil toch echt graag overstappen naar kpn dus ik heb na aandringen besloten om een nieuwe aanvraag tot overstappen te doen ( van ziggo naar kpn )

 

maar hoe weten we zeker dat een installatie Monteur kosteloos is?

Doordat twee KPN medewerkers (ik zei de gek en @Ik_Combineer )   dat hier in dit topic bevestigen, @R1CHARD82   :-)

Aangezien je nu een nieuwe bestelling hebt gedaan ga je opnieuw in de molen en duurt het even voordat je verbinding aansluit klaar is.. Laat mij hier, in dit topic weten zodra je mail krijgt dat je verbinding opgeleverd is.

Dan zal ik een monteur voor jou inplannen.  En die is, (op méérwerk na, als dat nodig is, gratis). Zie hiervoor de voorwaarden:

 

 

 

Stomme vraag misschien maar wanneer is een verbinding opgeleverd? 🙂