Skip to main content
Vraag

Kan de stroomadapter voor mijn glasvezelkastje FK-01 vervangen worden?

• January 3, 2024
  • 59 reacties
  • 1208 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

59 reacties

R1CHARD82
Slimmerik
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • March 7, 2024

Te langdradig 😅

Ik zal morgen even kijken in hoeverre dit klopt als ik aan het werk ben. Heb me al klaar gemaakt voor morgen en zit nog even het forum te scrollen voor ik me wekker hoor morgenvroeg. Ga nu dus niet meer naar me bus om eigenschappen van NT’s te controleren.

nee natuurlijk ga je niet zo laat nog in je bus zoeken haha,, zou wel raar zijn, ook monteurs van kpn hebben recht op hun rust 🤗

weet jij wie van jullie een afpspraak voor 18 maart inplant voor een gratis installatie monteur?

• March 7, 2024

@Ik_Combineer , ik ben benieuwd naar je bevindingen 🙂 

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • March 7, 2024

Werkelijk waar geen idee, ik ben hier op mijn vrije tijd en ben geen medewerker van het forum. Volgens mij is @Erwin van KPN de medewerker die dit topic in behandeling heeft en eventueel een monteur zou kunnen inplannen. 

R1CHARD82
Slimmerik
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • March 7, 2024

Werkelijk waar geen idee, ik ben hier op mijn vrije tijd en ben geen medewerker van het forum. Volgens mij is @Erwin van KPN de medewerker die dit topic in behandeling heeft en eventueel een monteur zou kunnen inplannen. 

okidoki,

dan wachten we netjes op zijn reactie,

slaap lekker gozert 🤗

R1CHARD82
Slimmerik
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • March 8, 2024

Dat is correct, @R1CHARD82 .  De spullen zullen een paar dagen vóór 18-3 verstuurd worden. 

Vandaag alles ontvangen, ook een heel nieuw zwart glasvezelkastje, als je een afspraak voor mij maakt voor een gratis installatie monteur, zou je dan erbij kunnen vermelden dat het zwarte glasvezelkastje ook aangesloten word? 

Als 18 maart lukt dan graag, tijdstip maakt niet uit want ik heb vakantie en ben thuis ☺️

Alvast bedankt ☺️

• March 8, 2024

Goed om te horen dat je bij het installatiepakket een nieuw NT hebt ontvangen. Als je de monteur er nog even op attendeert of hij hem wil aansluiten gaat dat vast helemaal goed komen 🙂

MR_CHIP
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • March 8, 2024

waarom 2 topics

R1CHARD82
Slimmerik
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • March 11, 2024

Iemand?

@Erwin van KPN 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@R1CHARD82 ik zet even een slotje op dit topic, aangezien het niet nodig is om aan 2 verschillende moderators dezelfde vraag te stellen, dat werkt eerder averechts dan positief omdat we elkaar dan in de weg kunnen gaan zitten 😉

Als je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, zie ik ze dus graag verschijnen in je andere topic!