Skip to main content

goedendag,

 

we zouden graag voor onderstaande glasvezelkastje een nieuwe stroomadapter ontvangen,

de huidige was door de monteur van kpn kennelijk niet goed weggewerkt van de verwarmingsbuis waardoor de kabel van de adapter is uitgedroogd en scheurtjes vertoond,

 

bij de overstap naar ziggo vorig jaar zag ik dit pas,

aankomende maart willen we weer naar kpn terug overstappen maar de huidige stroomadapter voor het glasvezelkastje durven we niet meer te geruiken omdat je het witte stroomdraadje door het zwarte draad ziet komen….

 

ik kan de nieuwe kabel wel netjes wegwerken zodat er geen contact meer is met de verwarmingsbuis….

 

 

dus graag een nieuwe stroomadapter voor onderstaande glasvezelkastje ( foto ) alvast bedankt

 

 

 

Nieuwe adapter zal wel te regelen zijn.

Moet wel zeggen dat de glasvezel op een wat gekke manier is afgemonteerd (ga er van uit dat de verwarmingsbuis er al langer zit)…...

 

 


ja de woning is ouder dan het kastje,      

de verwarming zit er dus ook al vanaf de jaren 70 :)

verplaatsen van het glasvezelkastje word lastig denk ik, een nieuwe adapter is de meeste simpele oplossing hoop ik….

 


zijn de MODS op vakantie nog?


De MODS zijn niet op vakantie, maar het kan paar dagen duren voordat er iemand van hen reageert op je vraag/topic.

 

DOnald


Hi @R1CHARD82

Niet zo handig dit, maar wel top dat je al bedacht heb hoe je de volgende kabel weg kan werken zodat dit niet weer gebeurt!

Je geeft aan dat je in maart weer bij ons terugkomt (💚) maar ik zie nog niet een bestelling op het adres dat in je forumprofiel in is gevuld. Dat houdt in dat ik nu nog niets voor je kan betekenen, aangezien je nu nog niet ‘bestaat’ in het technische systeem dat we nodig hebben om een adapter op te sturen. Als je weer een actief klantnummer hebt, kan dat wél. 


ik moet ff wachten tot ziggo de online opzegging heeft geannuleerd,     als dat zo is dan kan ik de overstapservice aanvragen bij kpn

 

ik was vergeten dat er ook een overstapservice is,  🙈


Kan de besten overkomen 😉 Gelukkig kom je er op tijd achter!


Kan de besten overkomen 😉 Gelukkig kom je er op tijd achter!

het is dus wel mogelijk een adapter op te sturen ipv heel het kastje te vervangen?


voor de duidelijkheid, ik heb het zelf niet aangesloten en was er dus niet bij, de monteur heeft het gedaan midden in de verhuizing,

 

het kastje is idd wel op een hele vervelende plek gemonteerd, maar dat is dus gebeurd bij de vorige bewoner, anders had ik echt wel gevraagd of het kastje niet ergens anders kon,  de verwarmingsbuis zat er immers al ver voor dat het kastje er kwam,   had dus rekening mee gehouden kunnen worden, maarja, helaas….

 


Dat je dit niet zelf zo hebt gedaan snap ik hoor! Geen idee ook naar de beweegredenen van de vorige bewoners, misschien hebben ze gedacht; ‘het is een dode hoek en er loopt toch al een verwarmingsbuis dus daar hangt hij niet in de weg’ of iets in die richting.

En yes, jij hebt daar het ZTE kastje hangen en daar kunnen we een losse adapter voor opsturen 😊


ik heb een klantnummer toegevoegd aan mijn profiel 😊

weet je zo voldoende?


Ah, ik zie de bestelling terug! Omdat hij nog zo vers is, besta je nog niet met een actief klantnummer in het betreffende technische systeem, hiervoor moet je bestelling eerst een aantal stappen doorlopen. Je mag hier een week voor de oplevering wel weer even een berichtje plaatsen (óf bellen met 0800 - 0402, dat is sneller) zodat er dan alsnog een adapter naar je opgestuurd kan worden 😊


Ah, ik zie de bestelling terug! Omdat hij nog zo vers is, besta je nog niet met een actief klantnummer in het betreffende technische systeem, hiervoor moet je bestelling eerst een aantal stappen doorlopen. Je mag hier een week voor de oplevering wel weer even een berichtje plaatsen (óf bellen met 0800 - 0402, dat is sneller) zodat er dan alsnog een adapter naar je opgestuurd kan worden 😊

okee😊


Ah, ik zie de bestelling terug! Omdat hij nog zo vers is, besta je nog niet met een actief klantnummer in het betreffende technische systeem, hiervoor moet je bestelling eerst een aantal stappen doorlopen. Je mag hier een week voor de oplevering wel weer even een berichtje plaatsen (óf bellen met 0800 - 0402, dat is sneller) zodat er dan alsnog een adapter naar je opgestuurd kan worden 😊

ik zet hier dan rond 1 maart wel een berichtje, volgens de klantenservice ( twitter ) kon het niet

geen zin in herhaling,

 

1 maart is wel op tijd toch?


Mag hoor, lukt het op 1 maart nog niet dan proberen we het een weekje later opnieuw 😉


Mag hoor, lukt het op 1 maart nog niet dan proberen we het een weekje later opnieuw 😉

okee,

 

thank you 😊


Mag hoor, lukt het op 1 maart nog niet dan proberen we het een weekje later opnieuw 😉

okee,

 

thank you 😊

zou je met mij mee kunnen kijken?

 

in de mail van kpn ( informatie over uw bestelling ) stond een link om de status te volgen, ik klik daar op en toen stond er opeens, uw bestelling is geannuleerd!

 

is dit een foutje? niet dat de hele bestelling weg is, dat is namelijk niet de bedoeling 😊

ik wilde alleen maar de status bekijken 🙈

 

ik dacht ik klik ff om de status te volgen hahaha, 

 

 

 


Mag hoor, lukt het op 1 maart nog niet dan proberen we het een weekje later opnieuw 😉

in de app krijg ik de volgende melding als ik klik op ( bekijk de bestelstatus )

 

 

maar ik heb dus niks geannuleerd dus ik snap het niet?  wat is er aan de hand?

 


Hmm, dit is mij ook een raadsel @R1CHARD82 🤔 Ik zie je bestelling er nog goed in staan, dus misschien is er onder water nog iets gekoppeld aan je vorige bestelling die op 14-12 geannuleerd is. Hij gaat in ieder geval goed nu!


Hmm, dit is mij ook een raadsel @R1CHARD82 🤔 Ik zie je bestelling er nog goed in staan, dus misschien is er onder water nog iets gekoppeld aan je vorige bestelling die op 14-12 geannuleerd is. Hij gaat in ieder geval goed nu!

Heey goedemiddag,

 

Misschien een domme vraag maar zou het  overeen kunnen komen met onderstaand topic?

 

https://forum.kpn.com/internet-9/bestelstatus-geeft-aan-dat-bestelling-voor-glasvezel-geannuleerd-is-559921?tid=559921&fid=9

 

 


Dat is heel goed mogelijk inderdaad, heb je jouw KPN ID aangemaakt met het mailadres dat je ook gebruikt om in te loggen bij het forum?


Dat is heel goed mogelijk inderdaad, heb je jouw KPN ID aangemaakt met het mailadres dat je ook gebruikt om in te loggen bij het forum?

ja,

 

daar heb ik bewust voor gekozen omdat ik dacht, misschien raakt het in de war als ik het oude mail adres gebruik….


Duidelijk @R1CHARD82, ik heb even een kijkje genomen en zie dat het ‘oude’ klantnummer ook nog gekoppeld is aan je KPN ID. Zelf kan ik hem niet verwijderen, maar ik ga hier de juiste persoon voor aansturen en verwacht dat het nog voor het einde van deze week geregeld zal zijn😊


dankjewel hoor 😊


Duidelijk @R1CHARD82, ik heb even een kijkje genomen en zie dat het ‘oude’ klantnummer ook nog gekoppeld is aan je KPN ID. Zelf kan ik hem niet verwijderen, maar ik ga hier de juiste persoon voor aansturen en verwacht dat het nog voor het einde van deze week geregeld zal zijn😊

 

 

wij zitten ergens mee in onze maag,

 

tijdens het aanvragen van het abonnement hebben we nergens zien staan dat als er een installatiemonteur moet komen dat het dan 75 euro kost, waarom staat dit nergens bij het aanmelden?

 

dat word dan leuk met onze reuma, dan worden we nog gestraft ook omdat we met een medische aandoening ( reuma / artrose van de handen )  

 

we zitten er serieus over na te denken om te annuleren als een installatie monteur 75 euro kost,

 

100% installatie garantie is dus alleen 100% tegen betaling van 75 euro?

 

weet iemand raad?