Skip to main content

goedendag,

 

we zouden graag voor onderstaande glasvezelkastje een nieuwe stroomadapter ontvangen,

de huidige was door de monteur van kpn kennelijk niet goed weggewerkt van de verwarmingsbuis waardoor de kabel van de adapter is uitgedroogd en scheurtjes vertoond,

 

bij de overstap naar ziggo vorig jaar zag ik dit pas,

aankomende maart willen we weer naar kpn terug overstappen maar de huidige stroomadapter voor het glasvezelkastje durven we niet meer te geruiken omdat je het witte stroomdraadje door het zwarte draad ziet komen….

 

ik kan de nieuwe kabel wel netjes wegwerken zodat er geen contact meer is met de verwarmingsbuis….

 

 

dus graag een nieuwe stroomadapter voor onderstaande glasvezelkastje ( foto ) alvast bedankt

 

 

 

Duidelijk @R1CHARD82, ik heb even een kijkje genomen en zie dat het ‘oude’ klantnummer ook nog gekoppeld is aan je KPN ID. Zelf kan ik hem niet verwijderen, maar ik ga hier de juiste persoon voor aansturen en verwacht dat het nog voor het einde van deze week geregeld zal zijn😊

Dit is nu geregeld, dus je zou nu alleen de juiste bestelling moeten kunnen zien en volgen!

Verder valt me op dat je nu meerdere topic hebt geopend: dit is niet de bedoeling. Hierdoor wordt alles een stuk minder overzichtelijk. Als je niet vind dat je snel genoeg een antwoord ontvangt via het forum, wil ik je aanraden om te bellen naar onze klantenservice via 0800 - 0402, zodat je wel direct van een antwoord voorzien kan worden. Voor je vraag over een monteur wil ik je graag doorverwijzen naar het nieuwe topic dat je hierover aan hebt gemaakt, het topic waar we nu in zitten kunnen we dan nu als afgehandeld beschouwen. 

 


Ah, ik zie de bestelling terug! Omdat hij nog zo vers is, besta je nog niet met een actief klantnummer in het betreffende technische systeem, hiervoor moet je bestelling eerst een aantal stappen doorlopen. Je mag hier een week voor de oplevering wel weer even een berichtje plaatsen (óf bellen met 0800 - 0402, dat is sneller) zodat er dan alsnog een adapter naar je opgestuurd kan worden 😊

okee😊

hoi Maja!

 

zou je wat voor mij na kunnen kijken?

 

door foute info via de telefonische klantenservice heb ik de lopende bestelling van vorige week geannuleerd,

 

maar mede door info en goed contact je collega's hier op het forum hebben we besloten toch weer opnieuw een bestelling te plaatsen,

 

 

 

ik heb het klantnummer van de nieuwe bestelling aan mijn profiel toegevoegd,

er staan in mijn kpn weer 2 producten waardoor als ik bij bestelstatus op volgen klik ik weer te zien krijg dat het is geannuleerd wat dus niet zo is, net zoals de vorige keer….

 

het is hopelijk allemaal goed doorgekomen?

 

alvast bedankt….


Ik ga er weer achteraan @R1CHARD82 


Ik ga er weer achteraan @R1CHARD82 

Dankjewel hoor 😊🙈


Het is weer aangepast @R1CHARD82 🙂


Het is weer aangepast @R1CHARD82 🙂

heeeel erg fijn dankjewel 😊


Het is weer aangepast @R1CHARD82 🙂

 

ik wil net de status bekijken van de bestellingen die 18 maart van start gaat maar ik krijgonderataande foutmelding te zien,

 

( Oeps!

Er is iets mis gegaan, probeer het opnieuw. )

 

 

weet jij wat er aan de hand is?

 

alvast bedankt….

 

 

 


Ik zie niks geks aan de bestelling @R1CHARD82, dus ik heb het vermoeden dat het een technisch mankement betreft bij het bekijken van de status. Ik hoop dat het op een later moment alsnog gelukt is om je status te kunnen bekijken!


Ik zie niks geks aan de bestelling @R1CHARD82, dus ik heb het vermoeden dat het een technisch mankement betreft bij het bekijken van de status. Ik hoop dat het op een later moment alsnog gelukt is om je status te kunnen bekijken!

hoi Maja!

 

ik vraag het ook even aan jou om dat 10 dagen best snel kan gaan,

 

Gisteren alles ontvangen, ook een heel nieuw zwart glasvezelkastje, als je een afspraak voor mij maakt voor een gratis installatie monteur, zou je dan erbij kunnen vermelden dat het zwarte glasvezelkastje ook aangesloten word? deze heeft namelijk een bijbehorend stroomAdapter, wel zo veilig….

 

een installatie monteur was gratis toch?

 

Als 18 maart lukt dan graag, tijdstip maakt niet uit want ik heb vakantie en ben thuis ☺️

 

Alvast bedankt ☺️


Als 18 maart lukt dan graag, tijdstip maakt niet uit want ik heb vakantie en ben thuis ☺️

Ah, lekker vooruitzicht! Ik heb een afspraak met de installatiemonteur kunnen plannen op 18-03-2024 tussen 13:00 en 17:00, we krijgen echter niet de mogelijkheid om een notitie toe te voegen dus de monteur weet wellicht niet van de situatie met het aansluitpunt.

Zodra hij of zij ter plaatse komt zal het echter snel duidelijk zijn lijkt me 😉


Als 18 maart lukt dan graag, tijdstip maakt niet uit want ik heb vakantie en ben thuis ☺️

Ah, lekker vooruitzicht! Ik heb een afspraak met de installatiemonteur kunnen plannen op 18-03-2024 tussen 13:00 en 17:00, we krijgen echter niet de mogelijkheid om een notitie toe te voegen dus de monteur weet wellicht niet van de situatie met het aansluitpunt.

Zodra hij of zij ter plaatse komt zal het echter snel duidelijk zijn lijkt me 😉

Hooi ☺️

 

I hope so dat alles goed komt zonder al te veel gedoe ☺️

 

Ook  @Erwin van KPN Alvast bedankt ☺️


Als 18 maart lukt dan graag, tijdstip maakt niet uit want ik heb vakantie en ben thuis ☺️

Ah, lekker vooruitzicht! Ik heb een afspraak met de installatiemonteur kunnen plannen op 18-03-2024 tussen 13:00 en 17:00, we krijgen echter niet de mogelijkheid om een notitie toe te voegen dus de monteur weet wellicht niet van de situatie met het aansluitpunt.

Zodra hij of zij ter plaatse komt zal het echter snel duidelijk zijn lijkt me 😉

Hooi ☺️

 

I hope so dat alles goed komt zonder al te veel gedoe ☺️

 

Ook  @Erwin van KPN Alvast bedankt ☺️

Mega aardige monteur is net een uurtje weg,

 

alles aangesloten / gecontroleerd….

 

ik heb zelf UPNP in het modem aangezet omdat de NAT in de xbox niet oke was, na UPNP te hebben aangezet was dit weer goed….

 

kortom alles is goed gedaan….

 

 

dankjewel allemaal….


Ah kijk aan, heel fijn dat het dan nu allemaal naar tevredenheid is geïnstalleerd 😃

Welkom terug bij KPN 😊💚


Ah kijk aan, heel fijn dat het dan nu allemaal naar tevredenheid is geïnstalleerd 😃

Welkom terug bij KPN 😊💚

jeeeeuuj 😁