Skip to main content
Beantwoord

Kan de wifi gegevens niet wijzigen

• March 26, 2020
  • 6 reacties
  • 271 keer bekeken

SaraV
Nieuwkomer

Graag wil ik mijn wifi wachtwoord en gebruikersnaam wijzigen, maar dat lukt niet

Beste antwoord door Marcia van KPN

Beste @SaraV, welkom! Maak jij wellicht gebruik van Experia Wifi's? In dat geval kan je geen gebruik maken van de Servicetools. Je kunt er voor kiezen deze tijdelijk uit je netwerk te halen en de servicetool te gebruiken. Mocht je dan niet kunnen/willen, kan je proberen om de Experia Box terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Daarna kan je weer via de webinterface inloggen en een andere naam/wachtwoord instellen. Let erop dat eventueel zelf aangevulde instellingen zoals poorten etc. dan opnieuw ingesteld moeten worden. Wil je nog even laten weten of het gelukt is?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Martijn-Tinus
Helper
Forum|alt.badge.img

SaraV
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 26, 2020

Hoi, Dank voor je reactie. Via de eerste link krijg ik helaas steeds een foutmelding.

Via de tweede optie heb ik meermaals de stappen dooropen, echter veranderen de gegens alleen op het scherm van de site. In de netwerkinstellingen van mijn pc / mobiel etc zie ik steeds de oude netwerknaam

Martijn-Tinus
Helper
Forum|alt.badge.img

SaraV
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 26, 2020

Hoi,ja precies dit heb ik gedaan. In dit scherm zie ik dan mijn veranderde gegevens, echter wordt dit niet overgenomen en is alleen de oude netwerknaam beschikbaar (en ja ik heb ook op de apply button geklikt)

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 28, 2020

Beste @SaraV, welkom! Maak jij wellicht gebruik van Experia Wifi's? In dat geval kan je geen gebruik maken van de Servicetools. Je kunt er voor kiezen deze tijdelijk uit je netwerk te halen en de servicetool te gebruiken. Mocht je dan niet kunnen/willen, kan je proberen om de Experia Box terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Daarna kan je weer via de webinterface inloggen en een andere naam/wachtwoord instellen. Let erop dat eventueel zelf aangevulde instellingen zoals poorten etc. dan opnieuw ingesteld moeten worden. Wil je nog even laten weten of het gelukt is?

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ben je eruit gekomen, @SaraV? Als ik nog iets voor je kan betekenen, hoor ik het graag.