Skip to main content

Direct naast onze oprit staat een electrakastje, waar regelmatig mensen van KPN of Ziggo aansluitingen doen.

nu staat dit kastje echt veel te dicht naast onze oprit waardoor we nu niet goed onze voortuigen kunnen parkeren.

aangezien er al altijd te weinig parkeerplekken zijn in onze straat zou het toch beter zijn als we onze voertuigen gewoon goed op de oprit kunnen parkeren.

ons verzoek: verplaatst het kastje een meter, zodat deze thv van de witte tegel komt te staan

Dit lijkt er niet uit te zien als een KPN kast.

Ik vermoed eerder Ziggo.

Er bestaan verder geen kasten waar zowel KPN als Ziggo hun werk doen. Het is óf KPN of Ziggo. Maar KPN heeft vaak grotere kasten.


Dank je voor de uitleg


Dit is inderdaad geen kast van KPN/PTT. Ik vermoed zoals Arien zei dat het inderdaad van de lokale kabelboer is (ziggo, delta, caiway)


Ziggo. Ik vrees dat eventuele kosten wel voor jouw zijn omdat er van Ziggo uit geen noodzaak is.

Het lijkt me ook geen officiële inrit met verlaagd aangelegde stoeprand.


en ik heb ziggo nog nooit zulke zwarte kasten zien gebruiken


Ik vermoed ook dat dit grijze kastje al eens is over geschilderd. Door de bewoner. 

De kleur doet niet ter zake. Het type des te meer.


Ik vermoed ook dat dit grijze kastje al eens is over geschilderd. Door de bewoner. 

dan ben ik benieuwd hoe het zit met de warmte in zoan kast 

zwart trekt warmte aan en je mag hier als bewoners natuurlijk niet aan zitten danwel schilderen

 

je zou het kunnen melden op het ziggo community forum 

https://community.ziggo.nl/


Ziggo. Ik vrees dat eventuele kosten wel voor jouw zijn omdat er van Ziggo uit geen noodzaak is.

Het lijkt me ook geen officiële inrit met verlaagd aangelegde stoeprand.

Dan vermoed ik dat Ziggo dat niet gaat doen. Veel te veel risiso en werk om iemand zijn parkeerprobleem op te lossen.


Ziggo heeft geantwoord en mij laten weten dat ze het kastje gaan verplaatsen of zelfs helemaal weghalen.

bedankt iedereen voor het meedenken!


Dat had ik niet verwacht. Van harte.


goed om te lezen ;)


Heeft Ziggo ook nog een termijn genoemd waarin dit gaat gebeuren? Papier is geduldig, sint-juttemis ook.