Vanavond (20.30 uur)Â werd er aangebeld bij mijn moeder door een kpn medewerker. Ik was zelf niet in de gelegenheid open te doen, maar hoorde via de intercom dat de man aangaf dat er een klacht was over kpn en of hij daar vragen over mocht stellen. Mijn moeder van 83 is naar de hoofdingang gegaan om daar de meneer te woord te staan. Toen ik er achteraan wilde lopen kwam ze al terug met de info dat ze 600 tot 800 euro per jaar kan besparen en dat hij over een kwartiertje wel terug zou komen (dan zou ik weg zijn).Â
Â
Toen ik weg ging zat deze meneer op het trapje voor het appartementen complex. Ik sprak hem aan, waarop hij mij eigenlijk nauwelijks aankeek of terug sprak. Hij gaf aan dat mijn moeder overgestapt zou zijn en wilde kijken of hij een goede aanbieding kon doen. Het enige waaruit ik op had kunnen maken dat hij voor kpn werkte was een groen keycord en een tablet.Â
Â
Gaan kpn medewerkers vaker op deze tijden langs de deur? En dan specifiek bij 'een oude klant die onlangs overgestapt is'? Want de beste meneer belde verder nergens aan. En dragen ze dan altijd alleen een groen keycord? Â