Skip to main content

Hoi allemaal,

Vanaf 4 april ben ik aan het proberen KPN glasvezel in mijn woning te krijgen. Nu is Teltec uit Rijssen geweest bij ons, die hebben de glasvezel vanaf de wijkcentrale doorgemeten en aangegeven dat de kabel op orde is. 

 

Nu komt maandag de 5e servicemonteur bij ons kijken. Ik hoop dat hij/zij ook iets kan doen!

 

De monteur van Teltec gaf aan dat het kastje van de KPN een NT kastje is, maar dat onze vezels zo nieuw zijn? dat er een ONT kastje geplaatst moet worden, ik ben hier op zoek naar wat technische kennis om uit te sluiten dat die servicemonteur maandag niets kan en eigenlijk iemand die even het pad kan stippelen wat er moet gebeuren. 

 

Wat we nu hebben is een oranje kabel uit de muur met daarop het witte NetwerkNL kastje. De rest moet nog gemaakt. 

 

Wie weet wat er moet gebeuren? En kan een servicemonteur dit?

 

 

U heeft nu dit?

 


Ja, enige verschil ( weet niet of dat iets uit maakt) Ik heb een oranje aanvoerkabel.


Ja, enige verschil ( weet niet of dat iets uit maakt) Ik heb een oranje aanvoerkabel.

Dat kan inderdaad, al onze monteurs hebben zowel NT’s als ONT’s op de bus. 
als u GPON heeft zal er inderdaad een ONT op moeten komen, misschien staat het verkeerd in de bon van de monteur, vraag het voor de zekerheid even na.

dit moet er geplaatst worden als u GPON heeft;

 


Ik hoor het al! Ik hoop dat jij dinsdag bij mij langs komt! Dank voor het antwoord.


Laat je weten of het gelukt is Erik? Ben nieuwsgierig.


Vanmorgen een hele vriendelijke monteur over de vloer, die binnen een half uurtje alles geregeld heeft. Als dit berichtje doorkomt, is het gelukt:) !


Je bericht is duidelijk overkomen, @ErikvdHeuvel Leuk dat je het nog even laat weten!