Skip to main content

Hoi,

Mijn contract bij Tmobile loopt tot 28 mei. Ik heb vandaag overstapservice aangevraagd voor die datum. Nu zie ik dat ik op die dag geen monteur kan “prikken”. Wat is wijsheid? De dag ervoor laten komen; er is beschikbaarheid? Dan riskeer ik contractbreuk met kosten? De dag erna is ook niet beschikbaar qua monteur.

Cheers,

Jurgen 

 

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking

Ha @Jurgenfd, welkom! Hele goede vraag 🙂. Ik ga er vanuit dat de 28e ook de eerste mogelijkheid zal zijn. De monteur komt pas als je signaal actief is. Het is allemaal wat vervelend nu met het Corona virus, dus het is mogelijk dat je pas later een monteur aan kunt vragen. Heb je de mogelijkheid om de boel zelf aan te sluiten? Of moet er een monteur aan te pas komen volgens ons?


Er moet een monteur komen. 

Ik snap niet wat je bedoeld met: “Ik ga er vanuit dat de 28e ook de eerste mogelijkheid zal zijn.” Die mogelijkheid laat de planner niet toe. 

Als ik moet wachten tot 1 juni (de eerste monteur-mogelijkheid na 28ste) dan gaan er 4 dagen zonder internet overheen? Of kan Tmobile het tot die tijd doorlaten gaan zonder excessieve kosten?

Bedankt voor je reactie!

 

Met vriendelijke groeten,

Jurgen 


Dat was een beetje ongelukkig uitgedrukt van me. Ik bedoel ermee, dat het dan sowieso niet eerder kan dan de 28e. Het kan wel altijd later. Zoals we op onze website zo mooi zeggen: Je huidige diensten worden pas bij je huidige aanbieder afgesloten als wij hebben vastgesteld dat de diensten van KPN bij jou werken. Dit is een van de voordelen van onze Overstapservice. T-Mobile rekent dan normaliter alleen gewoon de abonnementskosten voor de extra dagen dat je nog bij hen aangesloten bent. 


Ok, dank je. Ik selecteer dan gewoon 1 juni.

Cheers, Jurgen


Helemaal goed. Mocht ik, nu of later, nog iets voor je kunnen doen, weet je ons te vinden! 


Beste,

 

Ik heb een vergelijkbare vraag! Ik stap op 26 maart over van Ziggo naar KPN en daarvoor moet de kpn monteur langs komen (afspraak op jullie verzoek). Echter, niemand op de klantenservice kan mij bevestigen dat de monteur echt komt (ook niet dat die niet meer komt).

 

Ik heb geprobeerd Ziggo een maand te verlengen, maar door de overstapservice kan de einddatum niet worden aangepast. 

 

Hoe nu verder? Moeten thuis werken, en geen internet zijn wij helemaal niet meer in staat om te werken.

 

Ik zie hierboven wel het bericht, dat pas wordt afgesloten na overgang, maar heb al een einddatum van Ziggo.

 

 

 


Ha @Bas Heeremans, welkom! Goed dat je 't navraagt hoor. Helemaal in deze tijden wil niemand zonder diensten komen te zitten. Wij geven als je bent aangesloten het signaal aan Ziggo dat je over bent. Als de monteur dus twee dagen later komt, heb je twee dagen langer diensten van Ziggo. Of de monteur komt, met het oog op het Corona virus, durf ik niet heel hard te stellen. We doen natuurlijk ons best, maar het ligt ook een beetje aan de ontwikkelingen. In dat geval zal je dus nog wat langer bij Ziggo blijven.