Skip to main content
Een hele eigenaardige.

Ik wil gebruik gaan maken van FON en derhalve ook wat van mijn WIFI bandbreedte afstaan.



Op de website waar je je kan inschrijven voor FON wordt aangegeven dat de modem niet geschikt is voor KPN FON.

Als ik public WIFI aan wil zetten op mijn V10, kan ik dit weliswaar doen, maar als ik dan opnieuw inlog is het weer gewoon uitgezet.



Zit daar administratief nog iets naar mijn oude Thomson te verwijzen??




hallo,



ik zit met precies hetzelfde probleem. Is er een eenvoudige fix?





Admin: bericht afgeplitst van dit topic

Goedemorgen rmdefries, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!



Op het moment dat je de Experia Box V10 hebt, dan zou FON gewoon moeten werken. De issues zijn met de V10A, hier is FON nog niet beschikbaar op. Zou je willen controleren welke Experia Box je gebruikt? Mocht het de V10 zijn, dan help ik je graag alsnog verder! Wil je dan jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcoed + huisnummer en klantnummer?



Gaat het om de V10A dan kan je FON op dit moment helaas nog niet gebruiken.
@rmdefries, ik heb helaas geen reactie meer gezien en je Forum profiel is ook nog leeg. Kan ik je hiermee nog verder helpen of heb je jouw antwoord inmiddels gekregen?
@Susan_ ik zal morgen even controleren welke versie box ik heb.
@Susan_ het is inderdaad een V10a modem. Is er zicht op wanneer ik wel gebruik zou kunnen maken van Fon? Ik ben veel onderweg en het is een van de dingen die me heeft doen kiezen voor KPN.
Helaas op dit moment nog niet, het wordt meegenomen in een van de komende updates. Welke precies, is nog niet bekend en kan ik dus nog niet aangeven. Ik wil je ook niet onjuiste informatie geven natuurlijk! Op het moment dat je een mobiel nummer bij KPN hebt trouwens, kan je hiermee een account voor FON aanmaken.
Hallo,

De laatste optie heb ik geprobeerd, maar om een of andere onduidelijke reden kan ik met die gegevens niet inloggen. Ik voer deze in, kom in een scherm waar ik akkoord moet gaan met de de voorwaarden en ben dan meteen weer uitgelogd.
Goedemorgen! Wat lastig dat het niet in één keer werkt. KPN WiFi staat al wel aan sinds 10 januari dit jaar zie ik in het systeem. Ik heb het wachtwoord even gereset, hier ontvang je een sms'je van zodra het gelukt is. Zou je willen kijken of je met de nieuwe gegevens wél ingelogd kan blijven?
Het is nu opgelost. Bedankt!

Reageer