Skip to main content
Antwoord

Kan geen aansluitpunt in de meterkast vinden

• May 30, 2025
  • 1 reactie
  • 74 keer bekeken

Ik ben op zoek naar het aansluitingspunt in onze nieuwe jaren-60’ woning. Nu zie ik een modem hangen en een coax-kabel die is aangesloten op wat op een splitter lijkt, maar ik kan geen ISRA-punt, lasdop of iets dergelijks vinden.

Onderstaand is waar de coax-kabel de grond in gaat (naar de straatkast?):

Het viel me wel op dat de blauw kabel is afgeknipt, kan hier iets als een aansluitpunt hebben gezeten? Ik denk dat het geen slecht idee is om een monteur langs te laten komen, maar wie weet kan iemand van de community al iets zinnigs zeggen (de woning is bijna een jaar niet meer bewoond en de oude bewoonster stond onder bewind, dus daar gaan we de informatie niet vandaan kunnen halen).

Beste antwoord door Maikel Drost

De blauwe kabel is van kpn maar de lasdop ontbreekt. Even bellen met de helpdesk die sturen dan een monteur om het isra te fixen

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Maikel Drost
Helper
Forum|alt.badge.img+8
  • Helper
  • Antwoord
  • May 30, 2025

De blauwe kabel is van kpn maar de lasdop ontbreekt. Even bellen met de helpdesk die sturen dan een monteur om het isra te fixen