Skip to main content
We zijn nu zeven maanden verder en kan nog steeds geen gebruik maken van KPN Fon zelfs als ik thuis ben kan ik niet inloggen op kpn fon. Mijn gebruikersnaam en wachtwoord is goed dat ik in geef.

Heb mijn Wifi openstaan. KPN kan we zeggen dat je overal gebruik kan maken van kpn fon nou niet dus.



*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid



Thuis is natuurlijk ook de laatste plek waar je op KPN Fon zou willen inloggen.

Heb je KPN Fon aan staan op jouw Experia Box?

Staat de wifi van de Experia Box ook aan?

Heb je via https://wifi.kpn.com een kpn-fon account aangemaakt?
Goedemiddag @Hoeksa, Jammer dat FON niet optimaal werkt. Zou je nog willen reageren op wjb zijn reactie? Thuis gebruikmaken van Fon HotSpots van KPN doe je door de optie ‘Public Wifi (KPN Fon)’ in te schakelen op je modem. Om deze optie aan te zetten of om instellingen te wijzigen kun je gebruikmaken van onze online tool. Je moet hiervoor wel thuis verbonden zijn met wifi. Ik ben benieuwd of je daarna wel gebruik kunt maken van andere Fon netwerken,
Alles staat aan.
Krijg je een foutmelding wanneer je gebruik wilt maken van een ander Fon netwerk? Wanneer iemand anders verbinding wil maken met jouw Fon netwerk, krijgt degene dan wel de mogelijkheid om te verbinden met jouw netwerk? Komt er dan een foutmelding of wordt jouw Fon netwerk niet gevonden?
Kan niet inloggen gebruikersnaam en wachtwoord zijn 100% goed. Maar kom niet verder. Ik hou er mee op. Gaat toch niet lukken. Heb er genoeg van.

Reageer