Skip to main content

Ik heb precies het zefde probleem met ip adressen ressetten werk soms een dag andere keren een paar uur. Ik het het makkelijkst dat kpn even iemand langs stuurd om dit probleem te verhelpen. ?

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt, afgesplitst van deze

Hoi @Dennisbooi ,

 

Zit er toevallig een extra router of een ander apparaat in het netwerk dat IP adressen uitdeelt?

 

Groet,

Jordy


Er hangen 2 versterkers aan maar is allemaal via de kpn en ook door kpn geïnstalleerd.


Hoi @Dennisbooi . Welkom op het forum.

Indien het noodzakelijk is, stuur ik graag een monteur. Maar voordat we daartoe overgaan is het nuttig om alles eens terug te brengen naar de basis.

Je hebt dus een experiabox en twee versterkers?  Nu hebben die apparaten de laatste tijd een paar updates gehad. Deze kunnen voor wat aparte verschijnselen zorgen.

In dat geval is het wenselijk om alles even te resetten en wel als volgt:

-Koppel de versterkers los van de experiabox en reset vervolgens de experiabox (met het reset gaatje)

-Koppel de versterkers weer aan en reset die ook ( 10seconden met het knopje)

-Bouw vervolgens je draadloze verbindingen weer op door ze eerst uit je telefoon/tablet etc. te verwijderen. 

Als de problemen hierna nog blijven bestaan, wil ik dat graag weten zodat we verdere actie kunnen ondernemen. 

 


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust!