Skip to main content

Hi,

Sinds november 2023 heb ik al een FTU in de meterkast hangen, tot 1,5 week geleden had ik ook een rol glasvezel voor alle flat bewoners boven mij in de meterkast. Die is dus nu omhoog getrokken, maar sinds november staat er op de status pagina: “Door een technische belemmering konden we je woning niet kosteloos aansluiten op ons glasvezelnetwerk”. 

Gezien ze vorige week en deze week bezig zouden zijn in de flat, en ik ze na woensdag/donderdag niet meer gezien heb, ga ik er vanuit dat het nu wel klaar zou moeten zijn. Helaas zie ik op geen enkele manier een status verandering. Ook is het slecht inzichtelijk wat er precies aan de hand is, en wat de status is ook, ook niet via een collega die in het WBA-portaal kan. 

Zijn er medewerkers hier aanwezig die me wat meer informatie over de planning en status kunnen geven? Ik zou graag mijn VDSL-verbinding willen upgraden naar gigabit via de mooie TK_01 in de meterkast ✨

Hoi @xvilo .  Dat is niet ons vakgebied om eerlijk te zijn. Het forum is van de provider.  We zijn hetzelfde bedrijf maar we hebben verschillende taken. Wij komen pas in beeld als glasvezel is opgeleverd. 

Heb je al geprobeerd via: https://netwerk.kpn.com/   ?

 

 


Ik had gehoopt dat de provider en netwerk beheerder kant iets mee geïntegreerd waren met elkaar. Maar dan weet ik genoeg, thanks! 


Reageer