Skip to main content

 

 

 

Ik heb een vraagje over het zelfde kastje.

Het is bij mij binnen gebracht en het kastje aangesloten. Kan ik daar mijn modem experia box op aansluiten? En met wat voor kabel? . Als er dan over 2 weken signaal op staat als overzetten en me experia box up laten graden.

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Er wordt gezegd dat dit een glasvezel aan sluit punt is .of te wel een dummie. Wat voor kast komt daar overheen? 

En hoe krijg ik die ?


Die kan je zelf niet plaatsen. Daar is een monteur voor nodig.


Via mijn provider heb ik dat kastje besteld en komt over 2,5 week en kon alles zelf plaatsen. Wegens corona komt er geen monteur langs zeiden ze.Maar als het niet lukten kon ik bellen en kreeg ik alles stap voor stap uitgelegd hoe te doen.

Dus uiterlijk 3 weken heb in glasvezel aansluiting compleet.


Hallo @Angelique1607 , je hebt het over ‘mijn provider’, is dat niet KPN dan?

Als het niet KPN is moet je je vragen bij je eigen provider stellen.

KPN laat nooit iemand zelf een glasvezelmodem plaatsen, dat mag alleen een gecertificeerde KPN-monteur of een door KPN gecertificeerd bedrijf.

 


Goedemiddag @Angelique1607, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

In principe is het aan de monteur om alles voor glasvezel te installeren. Ik heb even geen zicht op welk adres het geïnstalleerd moet gaan worden en op welke datum dit zou gebeuren. Kan je jouw Forum profiel misschien even aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer en een seintje willen geven wanneer dat gelukt is? Dan kan ik de systemen even induiken en je hier een compleet en correct antwoord op geven!


@Angelique1607 ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of we jou hier nog bij kunnen helpen, of heb je jouw informatie / antwoord al gevonden?


Sorry mijn mobiel doet eventjes vaak moeilijk.

Maar is al geregeld met budget alles in 1 .

Modem experia is al geüpgraded nu alleen even op signaal wachten van me provider.

Heb het kastje wat er overheen komt ook al geïnstalleerd.

 

 

 

 


Sorry mijn mobiel doet eventjes vaak moeilijk.

Maar is al geregeld met budget alles in 1 .

Modem experia is al geüpgraded nu alleen even op signaal wachten van me provider.

Heb het kastje wat er overheen komt ook al geïnstalleerd.

 

 

 

 

Hallo @Angelique1607 , welke provider is dat?

 


Reageer