Als ik naar Malden verhuis, moet ik via Cayway oid gebruikmaken van glasvezel
kan ik wel met mijn KPN abonnement mijn mailadressen aanhouden?
Als ik naar Malden verhuis, moet ik via Cayway oid gebruikmaken van glasvezel
kan ik wel met mijn KPN abonnement mijn mailadressen aanhouden?
Aangenomen dat u dus op uw nieuwe adres geen KPN kunt krijgen, moet u bij KPN aaangeven dat u het abonnement wilt omzetten als “mail only”.
Neemt daarvoor contact op met de afdeling Save van KPN via 0800 – 0402.
Webmail is dan het gemakkelijkste bij uw nieuwe provider. Instellingen in een e-mail programma is wat ingewikkelder omdat de nieuwe provider wellicht e-mail poorten dicht heeft gezet.
Aangenomen dat u dus op uw nieuwe adres geen KPN kunt krijgen, moet u bij KPN aaangeven dat u het abonnement wilt omzetten als “mail only”.
Dat kost dus ongeveer €7,50 per maand
Hi
Neemt daarvoor contact op met de afdeling Save van KPN via 0800 – 0402.
Webmail is dan het gemakkelijkste bij uw nieuwe provider. Instellingen in een e-mail programma is wat ingewikkelder omdat de nieuwe provider wellicht e-mail poorten dicht heeft gezet.
Kleine toevoeging, zeg het abonnement niet op als je ons belt. Geef aan dat je over wilt stappen naar een E-Mail Only abonnement.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.