Skip to main content

Ik ga over van Solcon naar KPN; moet ik per se het NT boxje vervangen dat heet GMC-TK01-P2210 of kan deze gewoon blijven hangen en kan ik deze ook gebruiken?

bij voorbaat dank voor het antwoord.

Maakt dat iets uit dan, waarom die vraag @sompiesompie ?

 


Dan behoef ik niets te doen 


Dan behoef ik niets te doen 

En anders maakt een gratis installatiemonteur van KPN het voor je in orde @sompiesompie 

 


De NT is vaak iets dat je van je provider krijgt, @sompiesompie. Dus van daaruit verwacht ik wel dat je van ons in het installatiepakket een nieuwe krijgt, of dat ons systeem vindt dat er een monteur moet komen om een nieuwe te plaatsten. En ik verwacht dan ook dat Solcon hun NT terug wil. Maar daar krijg je dan van hen bericht over. 


De NT is vaak iets dat je van je provider krijgt, @sompiesompie. Dus van daaruit verwacht ik wel dat je van ons in het installatiepakket een nieuwe krijgt, of dat ons systeem vindt dat er een monteur moet komen om een nieuwe te plaatsten. En ik verwacht dan ook dat Solcon hun NT terug wil. Maar daar krijg je dan van hen bericht over. 

 

Vandaag KPN netwerk zonder NT te wisselen; dus dat gaat goed.


De NT is vaak iets dat je van je provider krijgt, @sompiesompie. Dus van daaruit verwacht ik wel dat je van ons in het installatiepakket een nieuwe krijgt, of dat ons systeem vindt dat er een monteur moet komen om een nieuwe te plaatsten. En ik verwacht dan ook dat Solcon hun NT terug wil. Maar daar krijg je dan van hen bericht over. 

 

Vandaag KPN netwerk zonder NT te wisselen; dus dat gaat goed.

 

Goed om te horen! Ik verwacht ook wel, vanuit het typenummer dat je noemde, dat ons NT en dat van Solcon dezelfde zijn. Mocht het wel zo zijn dat je vanuit Solcon bericht krijgt dat het NT terug moet, dan kan je dan alsnog wisselen met het door ons geleverde NT.