Skip to main content

Mijn vraag is of ik de aansluitpunten die ik nu gebruik voor Caiway met glasvezel, kan gebruiken voor KPN zonder glasvezel, daar KPN geen glasvezel heeft in Almelo.

Majesteit @QueenElisabeth 

Uw vraag is mij niet geheel duidelijk, mijn excuses.
Kunt u uw lakei vragen wat foto’s te plaatsen?

Hoogachtend en met nederige groeten


Mijn vraag is of ik de aansluitpunten die ik nu gebruik voor Caiway met glasvezel, kan gebruiken voor KPN zonder glasvezel, daar KPN geen glasvezel heeft in Almelo.

Kort en simpel als u het punt bedoeld waar u de KPN modem/router op aansluit nee dat kan niet.

U zult een van deze moeten gebruiken als die aanwezig is.

 


Al dat Caiway en ook Delta Fiber (zie je andere topic) kun je negeren met je kpn abonnement.


Dank u wel voor uw antwoord.

En hoe weet ik nu dat de oude u2 nog werkt?

Tja hoop dat ik er zo uitkom (LOL)

Ik doe mijn best met mijn 75 jaar.

 


Wat bedoel je met u2 ?

Ik doe mijn best met mijn 75 jaar.

Haha, mijn moeder van 85 wordt te hulp geroepen als sommige buren van haar problemen hebben met kpn tv. 😎. Via mij weet ze er inmiddels '’het een en ander'’ van.


Wat bedoel je met u2 ?

Ik doe mijn best met mijn 75 jaar.

Haha, mijn moeder van 85 wordt te hulp geroepen als sommige buren van haar problemen hebben met kpn tv. 😎. Via mij weet ze er inmiddels '’het een en ander'’ van.

 


Al dat Caiway en ook Delta Fiber (zie je andere topic) kun je negeren met je kpn abonnement.

Super dank u wel.


Ja, die U2 zal nog werken. Mits je natuurlijk een kpn abonnement hebt of neemt.

By the way: die U2 wordt in de praktijk en zeker hier op het forum aangeduid met de term varkenssnuit.

Zolang er geen andere drager voor kpn is wordt het zeker ook niet uitgeschakeld.


Ja, die U2 zal nog werken. Mits je natuurlijk een kpn abonnement hebt of neemt.

By the way: die U2 wordt in de praktijk en zeker hier op het forum aangeduid met de term varkenssnuit.

Zolang er geen andere drager voor kpn is wordt het zeker ook niet uitgeschakeld.

oke ik ga ermee aan de slag, moet alleen wachten tot 18 december dan activeert KPN de aansluiting.

Bedankt voor uw snelle reacties en als er nog vragen zijn meldt ik me weer.

Een fijn weekend.