Skip to main content
Beantwoord

Kan ik de Experia Box uitzetten tijdens mijn vakantie?

• October 13, 2021
  • 5 reacties
  • 599 keer bekeken

Wij gaan regelmatig langere tijd op vakantie. Wij willen dan graag de tv’s en de experiabox V10 helemaal uitzetten.
Is dat mogelijk? En is het weer makkelijk later alles probleemloos aan te zetten? Werkt de TV app wel op vakantie als de experiabox uitstaat?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door wjb

Dat is geen probleem en de iTV app blijft ook gewoon werken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

wjb
Wijsgeer
  • Antwoord
  • October 13, 2021

Dat is geen probleem en de iTV app blijft ook gewoon werken.

Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • October 13, 2021

Als er telefoon op de V10 is aangesloten, krijgen bellers de melding dat je niet bereikbaar bent. Dat kan een aanwijzing voor kwaadwillende lieden zijn. 

wjb
Wijsgeer
  • October 13, 2021

Als er telefoon op de V10 is aangesloten, krijgen bellers de melding dat je niet bereikbaar bent. Dat kan een aanwijzing voor kwaadwillende lieden zijn. 

Tenzij je die doorschakelt naar jouw mobiele telefoon.

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • October 13, 2021

Dan ben je in gesprek. Als de telefoon gewoon aangesloten is, dan gaat die over en blijft die eindeloos over gaan. Dat laatste is volgens mij nog meer een aanwijzing dat de bewoners niet thuis zijn.

• Auteur
  • Topper
  • October 14, 2021

Wij hebben geen vaste telefoon, dus dat is geen probleem. 

wij gaan het de volgende keer proberen om alles uit te zetten en zien wel wat er gebeurt als we het allemaal na onze vakantie weer aanzetten. 

Dank voor jullie antwoorden!