Skip to main content

Weet iemand of dit kastje nog bruikbaar is? Er is op ons nieuwe adres glasvezel maar ik zie alleen maar dit kastje. Hier kan ik geen modum op aansluiten. Iemand een idee wat te doen?

@MilaKMTM Deze is een patchcover voor eigen router met SPF+module. Als de witte cover verwijder, is weer het originele KPN kastje zichtbaar en je kan de KPN ONT erop schuiven.


Dank!


Ja hoor, dit is een moderne glasvezelaansluiting. Als je die patchcover naar beneden schuift, kan er een glasvezelkastje van KPN op. Denk dat dat plankje wel erg in de weg zit, lan die los?

 

Glasvezelkastje zal er zo uitzien. Ligt aan de glasvezeltechniek in jouw gebied. Maar als het goed is zit die in het installatiepakket, of bij verhuizing zal die ook opgestuurd moeten worden.

 


Dat hout wat ik daar onder het kastje zie, is dat een plank in de meterkast die u eruit kunt halen? Of is dat de vloer?


Dat hout wat ik daar onder het kastje zie, is dat een plank in de meterkast die u eruit kunt halen? Of is dat de vloer?

Ja anders gaat het nooit passen..


Dat ziet eruit als een vloer , in dat geval kan je er vanuit gaan , dat er eerst een inHOME monteur moet komen omdat te constateren en dan een kpn netwerk monteur moet aan sturen voor het verplaatsen van de FTU. als het mee zit staat die netwerk monteur er paar uurtjes na  de inHOME monteur ;)

Ik hoop dat ik de plank mis sla xD

En dat je gwn kan aansluiten.

We duimen voor je!!!


Hi @MilaKMTM,

Ik zie dat andere hier je al hebben uitgelegd hoe de vork precies in de steel steekt en dat je het best even contact kan opnemen met onze klantenservice als het niet lukt om ons glasvezelkastje aan te sluiten. Hopelijk ging het niet om een vloer maar wel om een plankje en was dat makkelijk op te lossen! Anders dus even bellen via 0800 - 0402 en uitleggen dat je jouw glasvezel op deze manier niet aangesloten kan krijgen 😬


Dank alles doet het en is gefixt door goed werk van kpn.


Heel fijn, bedankt dat je het nog even laat weten @MilaKMTM 😊


Reageer