Skip to main content

Ik zit al heel lang bij XS4all, maar ik zie het nut er niet meer van in.
Mijn buren die bij KPN zitten hebben al glasvezel terwijl ik nog moet wachten. Ik heb XS4all gebeld, maar ik krijg nog geen duidelijk antwoord wanneer ik wel in aanmerking kom. Eigenlijk lijkt het met meer een nadeel dan voordeel. Ik wil dus eigenlijk overstappen. Gaat de overstap gemakkelijk? Ik las ook dat ik mijn XS4all e-mailadressen kan overzetten? 

Mijn buren die bij KPN zitten hebben al glasvezel terwijl ik nog moet wachten. 

Dat heeft niets met het abonnement te maken.


Helemaal mee eens wat @Nick83 zegt: Ik was met XS4All eerder over dan mijn KPN buren (die na 1,5 jaar nog steeds op DSL zitten).

Waarom wil je over @FredF2 ? Als je een hogere snelheid wil, kan je die bij Mijn KPN gewoon aanvragen. Grote kans dat ze je meteen op glasvezel zetten. Als je echt zeker wil weten dat je op glas over kan, bestel dan 1Gbps, dat kan niet over DSL geleverd worden.

Verder is de overstap naar KPN geen enkel probleem: je e-mailadressen hou je gewoon en beheer je in dezelfde omgeving als bij KPN. Feitelijk ben je al een KPN-klant, alleen met een XS4All stikkertje erop.


Ik zie bij Mijn KPN nog niet dat ik een hogere snelheid kan aanvragen. Daarom heb ik XS4all benaderd, maar die konden mij niet verzekeren wanneer wel. Dat vind ik nogal raar. 


Wat zegt de postcodecheck op https://netwerk.kpn.com/ ?


Glasvezel beschikbaar! 


Glasvezel beschikbaar! 

In dat geval even bellen met XS4All ( 020 398 76 66 ) en anders KPN 0800-0402 en vragen of je over kan naar glasvezel.


XS4all heb ik deze week al gebeld. Ik zal morgen KPN bellen. 


Bedankt voor je suggesties!


Reageer