Daar we nog geen glasvezel hebben en we interactieve TV kijken en internet gebruiken via telefoonlijn is het zo dat Viaplay app op op mijn android TV niet werkt opent wel maar blijft hangen bij startscherm.
Netflix via kanaal 200 is ook traag maar start na enige tijd wel.
Nu begreep ik van iemand dat er ook modems zijn die gekoppeld zijn aan 4G waardoor apps wel werken
klopt dit? en is dit op mijn adres ook een mogelijkheid
bvd
groeten
Jan
Beste antwoord door Arjan van KPN
Hoi ​@typerrood en welkom terug op de KPN Community!
Het zou mooi zijn als je je internetsnelheid kunt verhogen door een 4G modem toe te voegen aan je aansluiting. Heb je de postcodecheck al gedaan met de link van ​@TDN?
TDN schreef:
typerrood schreef:
Als dan tevoorschijn komt dat Sneller Internet Buitengebied beschikbaar is op jouw adres, kun je controleren of je via de MijnKPN app dit kunt toevoegen aan je abonnement. Het kan zijn dat je nog op een ouder of niet-geschikt abonnement zit. Dan kun je het beste even contact leggen met de helpdesk. Ze kunnen dan jouw abonnement omzetten en uitleg geven over de gevolgen en eventuele andere abonnementskosten. Hiervoor kan je het beste een belafspraak maken. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.
Hoi ​@typerrood en welkom terug op de KPN Community!
Het zou mooi zijn als je je internetsnelheid kunt verhogen door een 4G modem toe te voegen aan je aansluiting. Heb je de postcodecheck al gedaan met de link van ​@TDN?
TDN schreef:
typerrood schreef:
Als dan tevoorschijn komt dat Sneller Internet Buitengebied beschikbaar is op jouw adres, kun je controleren of je via de MijnKPN app dit kunt toevoegen aan je abonnement. Het kan zijn dat je nog op een ouder of niet-geschikt abonnement zit. Dan kun je het beste even contact leggen met de helpdesk. Ze kunnen dan jouw abonnement omzetten en uitleg geven over de gevolgen en eventuele andere abonnementskosten. Hiervoor kan je het beste een belafspraak maken. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.
Mooi dat het al is gelukt met de bestelling te plaatsen. Normaal gesproken krijg je het 4G modem thuisgestuurd (eventueel samen met een geschikte Experia Box) en dien je het zelf te installeren. Maar het zou goed kunnen dat deze bestelorder samen gaat met een upgrade van je internetverbinding naar pairbonding. Dan is er wel een monteur noodzakelijk.
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.