Skip to main content

3 tot 4 weken per jaar ga ik een week naar een vakantiepark en wil daar kpn tv en netflix kijken. Nu heb ik een tel. abonnement onbeperkt data maar wil naar een data sim onbeperkte data voor steeds 1 week. wat is hiervoor de beste oplossing?

 

Hallo @doris78,

Als je wilt streamen kun je het beste een unlimited abonnement afnemen, deze is maandelijks aan te passen omhoog en omlaag. Dus stel dat je er even geen gebruik van maakt, kun je dus maandelijks je abonnement bijstellen.

Een data sim in deze niet heel handig, omdat je die wel maandelijks kan opzeggen, maar wel iedere keer aansluitkosten gaat betalen als je deze iedere maand opnieuw gaat aanvragen. Ook kun je met datasim maar 1GB of 10GB afnemen en geen hogere bundels. 


Unmimited van KPN is gewoon te duur. Prepaid met alleen data is veel handiger en goedkoper.

Ik heb tzelfde probleem. Data genoeg dus ik dacht dat met een 2e simkaart in mijn mifirouter op te lossen. Helaas mag dat niet.

Beste zoek je een andere provider. Vodafoon heeft dat wel. Prepaid met alleen data. Dan betaal je ook niet voor alle maanden dat je niet op de camping staat.