Skip to main content

Hoe is hier kpn internet op aan te sluiten en waarvoor dienen de overige kabels? 

Alvast bedankt voor de hulp 

Foto's bijgevoegd

 

Als er een postcode/huisnummer aan hangt zou het theoretisch moeten kunnen.

Je kunt op kpn.com eens een postcodecheck doen @Ptt aansluiting camping 

 


Kpn is aangevraagd het probleem is alleen hoe ga ik dit aansluiten aangezien alles los hangt

 


Maak de kast eens open en maak een foto. Dan kunnen deskundigen op dit forum  misschien zien of de binnenkomende kabel verdwenen is. En en waar gaat de 4 aderige kabel heen?


Ik zal.morgwn een foto maken


Hoi @Ptt aansluiting camping 

Misschien dat @Ik_Combineer hier een passende antwoord op heeft, al denk ik dat er wel een KPN monteur bij moet komen, gezien de toestand van het kastje.


Bedankt voor de tag @Michel.uit.Arnhem 

Maak het a.u.b. NIET open en boek een monteur. Deze komt kosteloos als u er zelf niet uit komt en dat is hier het geval. Er is duidelijk in het verleden al door ons geknutseld en je campingpaal is niet meer in originele staat. U kunt echt beter het zekere voor het onzekere nemen en ons laten komen. Als die kabels nog een stuk korter worden bent u verder van huis. Wij kunnen zorgen dat hier weer een net aansluitpunt komt.


@Ik_Combineer bedankt voor de reactie. Ik ga er uiteraard zelf niet aan. Nadat ik kpn had aangevraagd vandaag dacht ik, eens kijken omdat hij niet juist was afgesloten maar deze wirwar en losse kabels is voor mij onbekend terein en ga ik ook niets aan doen. Ik zal zodra ik een datum krijg van kpn een monteur erbij vragen.

Bedankt voor jullie hulp. 

Fijne avond


@Ik_Combineer ik heb ondertussen een email gekregen vanuit kpn dat er verplicht een monteur langs komt om een rn ander aan te passen (ik had hun nog niet op de hoogte gebracht). Uit zichzelf.

Dus ik wacht even af..

Fijne dag


houd ons vooral op de hoogte ;)


Reageer