Skip to main content
Beantwoord

Kan ik een Solcon e-mailadres bij KPN krijgen?

• November 10, 2021
  • 4 reacties
  • 77 keer bekeken

.

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @bastine ,

Nee, dat kan niet.

Je kunt e-mailadressen instellen die eindigen op:

@kpnmail.nl, @kpnplanet.nl, @planet.nl, @wxs.nl, @hetnet.nl, @freeler.nl, @snelnet.net, @on.nl, @onsbrabantnet.nl, @onsmail.nl, @onsnet.nu, @onsneteindhoven.nl, @onsnetnuenen.nl, @xs4all.nl, @telfort.nl, @tip.nl, @tiscali.nl en @tiscalimail.nl.

bron : https://www.kpn.com/service/internet/e-mail/instellen-laptop-pc.htm

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • November 10, 2021

Hallo @bastine ,

Nee, dat kan niet.

Je kunt e-mailadressen instellen die eindigen op:

@kpnmail.nl, @kpnplanet.nl, @planet.nl, @wxs.nl, @hetnet.nl, @freeler.nl, @snelnet.net, @on.nl, @onsbrabantnet.nl, @onsmail.nl, @onsnet.nu, @onsneteindhoven.nl, @onsnetnuenen.nl, @xs4all.nl, @telfort.nl, @tip.nl, @tiscali.nl en @tiscalimail.nl.

bron : https://www.kpn.com/service/internet/e-mail/instellen-laptop-pc.htm

• November 10, 2021

Hallo @Noordzee , omgekeerd kan nog wèl volgens mij, dat Solcon de mailaccounts van KPN overneemt? Of is dat weer gewi.jzigd?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 10, 2021

Klopt @JanD ,

Dat had Bastine ook geschreven in haar bericht. Maar ik zie dat ze haar bericht alweer verwijderd (veranderd) heeft. 

Haar vraag was of ze ook een solcon e-mailadres bij KPN kon registreren. 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hi @bastine, welkom. Ik lees dat je je bericht verwijderd hebt omdat je liever contact met de klantenservice opneemt. Dat is natuurlijk ook prima. Je hebt hier al een paar antwoorden gekregen en mocht je toch vragen hebben, laat het gerust hier weten. We helpen je graag.