Skip to main content

Door een fout heeft Ziggo's overstapservice mijn vorige provider (odido) 2 dagen geleden opgezegd.

Dus ik heb al 48 uur geen wifi.

Gisteren heb ik een nieuwe glasvezel abonnement bij KPN afgesloten met als aansluitdatum 4 januari.

Ik zie dat de apparatuur morgen al bezorgd wordt. 

Dus ben ik benieuwd of ik al vanaf morgen aangesloten kan worden.

Het zou fijn zijn als dit mogelijk is anders moet ik tot 4 januari elke dag mobiele data bijkopen.

Euh, hier uit concludeer ik dat je overstapt náár Ziggo, en komt van Odido.

Door een fout heeft Ziggo's overstapservice mijn vorige provider (odido) 2 dagen geleden opgezegd.

En dan 'nu’ abonnement bij kpn genomen? Heb je dan straks niet Ziggo én kpn? Per ongeluk.

Een glasvezel abonnement kan niet eerder dan de aangewezen datum geactiveerd worden. Uiteraard kan de apparatuur al aangesloten. Maar het zal voor die datum (helaas) niet gaan werken.


Euh, hier uit concludeer ik dat je overstapt náár Ziggo, en komt van Odido.

En dan 'nu’ abonnement bij kpn genomen? Heb je dan straks niet Ziggo én kpn? Per ongeluk.

 

Ik wilde inderdaad overstappen van Odido naar Ziggo, maar tijdens het installeren van Ziggo's modem, 2 weken gelden, ben ik er achter gekomen dat ik een coax aansluitpunt moet hebben

Die heb ik niet dus ben ik een dag later met Ziggo's klantenservice wezen bellen om de overstapservice te annuleren zodat ik bij Odido kan blijven. Ze hadden gezegd dat het geregeld zou worden maar dat is blijkbaar niet gelukt.

2 dagen geleden heeft Ziggo's overstapservice alsnog mijn Odido abonnement opgezegd en ben ik '’overgestapt'’ naar Ziggo. 

Kort daarna heb ik aan Ziggo's klantenservice opnieuw gevraagd om het abonnement te annuleren en dat is nu wel gelukt, dus ik heb momenteel geen lopende abonnement bij Ziggo.

 

Een glasvezel abonnement kan niet eerder dan de aangewezen datum geactiveerd worden. Uiteraard kan de apparatuur al aangesloten. Maar het zal voor die datum (helaas) niet gaan werken.

 

Oke, dat is jammer.