Skip to main content

Na 2 nieuwe V10 Experia boxen waren problemen door vaak wegvallende WiFi niet opgelost.

Moest om de haverklap de V10 resetten.

Uiteindelijk 2 SuperWiFi schotels ontvangen, deze gisteren geïnstalleerd deze werken prima maar voor een goede dekking heb ik een derde schotel nodig.

Deze zou ik uiteraard graag ook van KPN krijgen of tegen een gereduceerd tarief maar helaas dat is niet mogelijk volgens een vriendelijke dame waarmee ik uitgebreid chatte. 

Ik moet het volle pond betalen € 79,-- terwijl het verschil tussen 2 of 3 punten gekocht door bestaande klanten slechts € 50,-- is.

 

U moet wel een een enorm huis hebben als u aan 2 schotels niet voldoende heeft. U heeft er toch niet één in de meterkast geplaatst hoop ik?


www.kpn.com:

 

Het eerste punt komt in de meterkast, naast je KPN Box. Het tweede draadloze KPN SuperWifipunt doe je zo in het stopcontact.


Dat gaat zo ten koste van de snelheid!!! Hang de bekabelde in de gang net buiten de meterkast en de tweede op de overloop.  Even uitgaande van een enigszins standaard huis. Dan heb je overal prima bereik.