Skip to main content
Beantwoord

Kan ik KPN Glasvezel krijgen op mijn adres?

• August 2, 2025
  • 3 reacties
  • 54 keer bekeken

Beste KPN,

Kan Glasvezel bij mij geïnstalleerd worden? In heb al gewoon internet van KPN. 

Adres: **************

Met vriendelijke groeten, 

Kenneth Schoop. 

Admin: gegevens verwijderd ivm privacy 

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@KenSchoop. Je adresgegevens zijn verborgen zoals je ziet, in verband met privacy is het belangrijk om privégegevens nooit openbaar te delen op internet. Als je gegevens wilt delen kan je dat op je profiel doen, daar zijn afgeschermde vakjes die alleen voor jou en ons (moderators) te zien zijn. 

Met de tip van Henk kan je zien wat de situatie is van glasvezel voor jouw adres, met deze link kom je daar direct: www.kpn.com/glasvezelnetwerk. Als je daar ziet dat het er is of komt, dan kan het. Als daar staat van niet, dan sta je op dit moment nog niet op de planning.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • August 2, 2025

@KenSchoop Dit is een openbaar forum. Het is niet handig om persoonlijke gegevens, zoals je adres, hier te vermelden. Maar goed, je moet het zelf weten. Je bericht heb ik wel aangemeld bij de moderators!

• August 2, 2025

Ga naar kpn.com en doe de postcodecheck. Dan zie je of glasvezel (binnen afzienbare tijd) voor jouw adres beschikbaar komt. Wordt er niets gemeld bij de postcodecheck dan ben je voorlopig waarschijnlijk nog niet aan de beurt.

Je kan ook de postcodecheck doen op kpnnetwerk.nl of glaspoort.nl. Dat zijn de voornaamste bedrijven die glasvezel voor o.a. kpn aanleggen. 

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 5, 2025

Welkom op de community ​@KenSchoop. Je adresgegevens zijn verborgen zoals je ziet, in verband met privacy is het belangrijk om privégegevens nooit openbaar te delen op internet. Als je gegevens wilt delen kan je dat op je profiel doen, daar zijn afgeschermde vakjes die alleen voor jou en ons (moderators) te zien zijn. 

Met de tip van Henk kan je zien wat de situatie is van glasvezel voor jouw adres, met deze link kom je daar direct: www.kpn.com/glasvezelnetwerk. Als je daar ziet dat het er is of komt, dan kan het. Als daar staat van niet, dan sta je op dit moment nog niet op de planning.