Skip to main content
Antwoord

Kan ik mijn 12 maanden internet nog wijzigen naar maandelijks opzegbaar?

• September 30, 2025
  • 4 reacties
  • 71 keer bekeken

Ik heb KPN Glasvezel 12 maanden op 18 september aangevraagd. Vandaag is het geactiveerd. 

Helaas weet ik nu dat ik warscheinlijk naar 6 maanden moet verhuizen. Hoe kan ik mijn abonnement naar mandelijks opzegbaar wijzigen? 

Ik wil het niet dat ik mijn router moet terugsturen en nog een keer ontvangen. 

Alvast bedankt!

Beste antwoord door Flitsend

Goedemiddag ​@maria.m 

Als je binnen Nederland verhuist kun je natuurlijk ook je KPN abonnement gewoon mee verhuizen tegen die tijd, dat is kosteloos. Het kan wel zijn dat KPN niet hetzelfde kan leveren op je nieuwe adres.

Als je het abonnement echt wilt omzetten naar maandelijks opzegbaar is het volgt; volgens mij berekening zit je nog in je wettelijke bedenktermijn van 14 dagen. Ik zou meteen contact opnemen met KPN om dit even voor te leggen en de opties te bespreken met iemand die over contracten en opzeggingen gaat. Je kunt zelf bellen naar 0800-0402 of door hier te klikken en rechtsonder op de pagina op de knop “Maak een belafspraak” te drukken. 

4 reacties

Flitsend
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • Antwoord
  • September 30, 2025

Goedemiddag ​@maria.m 

Als je binnen Nederland verhuist kun je natuurlijk ook je KPN abonnement gewoon mee verhuizen tegen die tijd, dat is kosteloos. Het kan wel zijn dat KPN niet hetzelfde kan leveren op je nieuwe adres.

Als je het abonnement echt wilt omzetten naar maandelijks opzegbaar is het volgt; volgens mij berekening zit je nog in je wettelijke bedenktermijn van 14 dagen. Ik zou meteen contact opnemen met KPN om dit even voor te leggen en de opties te bespreken met iemand die over contracten en opzeggingen gaat. Je kunt zelf bellen naar 0800-0402 of door hier te klikken en rechtsonder op de pagina op de knop “Maak een belafspraak” te drukken. 

• September 30, 2025

Ik denk dat je moet annuleren en opnieuw aan moet vragen.

Bedenk je dat je bij een maandelijks opzegbaar abonnement geen welkomskorting of cadeau krijgt. 

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • September 30, 2025

@maria.m 

Biedt de KPN ook internet aan op dat nieuwe adres ? Doe de glasvezeltest ( https://www.kpn.com/internet/glasvezel ). Dan weet je ook of op het nieuwe adres  de KPN ook glasvezel aanbiedt / actief is. Zo ja, dan kun je jouw abonnement gewoon laten overzetten naar jouw nieuwe adres.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@maria.m welkom bij de KPN Community. Ik zou dan inderdaad even contact zoeken met de klantenservice zodat er naar gekeken kan worden en je kan kiezen voor het beste alternatief!