Skip to main content

Ik ga binnenkort verhuizen en zit ter overbrugging een week in een Landal Park. Ik heb een eperiabox v10A met een abonnement, ik neem de box dus mee naar het nieuwe adres. Maar kan ik de box ook tijdelijk voor die week aansluiten in het Vakantiehuis?,want we nemen veel op en kijken veel terugĀ Ik heb dus alles bij me datakabels tv ontvanger en een DVA1200. Ben benieuwd of dit mogelijk is.

Een abonnementen gebonden aan een adres. Dus gast u ergens anders heen neemt u uw abonnement alleen mee als u echt verhuist. Niet bij tijdelijke bewoningen een vakantiewoning. Hebt u uw abonnement al naar uw nieuwe vast huis overgezet?

Ā 


Hi @Marina8!

Wat ā€‹ā€‹ā€‹ā€‹@Ernst-JanĀ zegt klopt. Een internet abonnement is gekoppeld aan het adres waardoor je Experia Box niet zal werken, daar waar geen actief KPN abonnement is.

Een Mobile WiFi Router kan dit wel, maar dat is alleen handig wanneer je een mobiel abonnement hebt of er een apart abonnement voor af wilt sluiten.


Oh ik dacht dat het abonnement op naam staat en niet op adres wantĀ mijn experiabox neem ik meeĀ  en wordt Ā volgende week weerĀ op het nieuwe adres aangesloten.Ā  Ā Jammer dat ik het niet ff een weekje in de vakantiewoning kan inpluggen terwijl er wel een aansluiting in het huisjes is.