Skip to main content
Antwoord

Kan ik mijn internetsnelheid aanpassen tijdens de kortingsperiode?

• November 25, 2025
  • 3 reacties
  • 39 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb nu gloed nieuw mijn glasvezel thuis, maar nu toch besloten, voor een hogere snelheid te gaan, maar zoalsĀ ik dit zie, bedoelt het dan, dat de 6 maanden kortingsperiode meteen vervalt, is dit korrekt (dus 6 maanden wachten voordat ik hier een hogere snelheid aanvraag)? Of kan die niet toch gewoon doorgaan, ook bij verhoging van de snelheid?

Beste antwoord door Marlon92

Ja dit klopt. Je kunt tijdens de kortingsperiode de snelheid niet veranderen. Doe je dat toch, dan ben je de korting kwijt.

3 reacties

• Antwoord
  • November 25, 2025

Ja dit klopt. Je kunt tijdens de kortingsperiode de snelheid niet veranderen. Doe je dat toch, dan ben je de korting kwijt.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 25, 2025

Bedankt voor het antwoord, balen, maar dan is het 6 maanden wachten.

Ā 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • November 27, 2025

Goedemorgen ​@Eckiebd, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Dat klopt inderdaad, wanneer jij je abonnement aanpast, zal de korting helaas komen te vervallen, zoals ​@Marlon92Ā hierboven ook al aangeeft. Daarom heb ik zijn antwoord hier ook gemarkeerd als 'best answer'. Ik kan hier verder eigenlijk ook niks meer aan toevoegen. Verder hoop ik natuurlijk wel dat je tevreden bent met je glasvezelverbindingĀ šŸ™šŸ» En mocht je in de toekomst een keer vragen hebben of ergens niet uitkomen, laat het ons hier dan ook vooral weten!