Skip to main content
Beantwoord

Kan ik mijn pakket verlengen?

• October 31, 2019
  • 3 reacties
  • 72 keer bekeken

Geachte kpn ik kan mijn abonnement weer verlengen bij jullie maar zou dat weer graag doen dmv een actie ,als dat niet kan overweeg ik over te stappen naar een andere provider gr jan

Ā 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Beste antwoord door Susan_

Goedemiddag @Kruiwagen, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Zoals hierboven aangegeven kan je niet echt 'verlengen' met een internet (en/of televisie) abonnement. Op het moment dat je huidige contract afgelopen is, blijft het op dezelfde manier doorlopen maar kan je het wel maandelijks opzeggen.

Mocht je iets anders willen, dan kan je wel een nieuw contract aangaan. We hebben sinds kort KPN Hussel, en nieuwe aanbieding om zelf je gehele abonnement samen te stellen. Heb je meerdere producten bij KPN lopen, dan ontvang je hier ook weer voordeel op.

Bekijk wel even goed of dit voordeliger is voor jou persoonlijk voordat je het echt doorvoertĀ :slight_smile:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • October 31, 2019

Een internetabonnement kan je niet verlengen. Die loopt gewoon door maar is wel maandelijks op te zeggen.

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • November 3, 2019

Goedemiddag @Kruiwagen, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Zoals hierboven aangegeven kan je niet echt 'verlengen' met een internet (en/of televisie) abonnement. Op het moment dat je huidige contract afgelopen is, blijft het op dezelfde manier doorlopen maar kan je het wel maandelijks opzeggen.

Mocht je iets anders willen, dan kan je wel een nieuw contract aangaan. We hebben sinds kort KPN Hussel, en nieuwe aanbieding om zelf je gehele abonnement samen te stellen. Heb je meerdere producten bij KPN lopen, dan ontvang je hier ook weer voordeel op.

Bekijk wel even goed of dit voordeliger is voor jou persoonlijk voordat je het echt doorvoertĀ :slight_smile:

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • November 11, 2019

@Kruiwagen, ik heb geen reactie meer gehad. Heb je jouw informatie gevonden?Ā :slight_smile: