Skip to main content

Hi KPN,

Ik heb een Sony headphone gekregen als welkomstcadeau, maar ik heb ingevuld dat ik de Sonos one speaker wilde. Kan ik die nog ruilen?

Alvast bedankt,

EmielĀ 

Hoi @EBL, welkom en bedankt voor jouw bericht! Je hebt iets anders gekregen dan wat je besteld hebt? Wij gaan uit van jouw orderbevestiging: welk cadeau staat in jouw bevestiging vermeld?

Het is na het bevestigen van je bestelling niet meer mogelijk om jouw keuze voor het actieaanbod te wijzigen (in het actieaanbod maak je een keuze tussen een Sonos One, Sony hoofdtelefoon, SuperWifi cadeau of 6 maanden Internet & TV voor ā‚¬ 35,-). Heb je gekozen voor de Sonos One? Dan is het ook niet mogelijk om na het bevestigen van jouw bestelling de gekozen kleur te wijzigen.

Als er in jouw bevestiging een Sonos One speaker staat, maar je hebt de Sony Headphone gekregen, dan is de levering niet goed gegaan. Vul jij dan jouw gegevens in, in jouw profiel? Ik kijk dan wat ik eventueel voor je kan doen.


Hoi Shyrin,Ā 

Ik heb mijn profiel aangevuld.

Bij het afsluiten van het contract heb ik zeker de sonos one aangeklikt, maar de bevestiging geeft toch de headphone aan.Ā 

Het viel me overigens ook op dat jullie website aangaf dat de overstap service niet mogelijk was, maar die staat wel weer in de bevestiging... Moet ik zelf nog opzeggen bij Ziggo?

Alvast bedankt,

EmielĀ 


Bedankt voor het aanvullen van jouw gegevens!
Vreemd dat jij het wel aangeklikt hebt, want in jouw bevestiging staat als welkomstcadeau wel deĀ Sony Noise Cancelling hoofdtelefoon geregistreerd. We gaan uit van jouw bevestiging: zo kun jij maar ook wij nagaan wat er besteld is/ de gemaakte afspraken zijn: het welkomstcadeau kan daarom niet geruild worden.Ā 

In jouw bevestiging staat ook dat je gebruikt maakt van de overstapservice: bij de overstapservice houden we rekening met een opzegtermijn van 1 maand, dat is nu niet gedaan: jouw abonnement is 7 dagen na aanvraag al opgeleverd. Wil jij het abonnement bij Ziggo zelf alsnog opzeggen en laten weten per wanneer het abonnement opgezegd wordt? Omdat de overstapservice wel bevestigd staat maar helaas niet uitgevoerd is, ga ik compensatie van de kosten regelen. Ik hoor graag wat de opzegdatum van het abonnement van Ziggo is geworden.


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!


Hi Shyrin,

Ā 

Ziggo heeft na lang wachten bevsetigd dat het contract per 4 februari afloopt

Ā 

Groeten,

EmielĀ 


Ah, top! De abonnementskosten van het Ziggo abonnement voor de periode 22 december 2020 tot en met 04 feburari 2021, zullen wij vergoeden. Ik heb je een privƩbericht gestuurd: mail je mij facturen van Ziggo over deze periode (zodra je deze ontvangen hebt)? Dan kan ik de vergoeding in orde maken.