Skip to main content
Antwoord

Kan ik mijn Ziggo mailadres meenemen naar KPN?

• November 7, 2025
  • 4 reacties
  • 86 keer bekeken

Ron Esser
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Kan ik mijn emailadres van Ziggo behouden/meenemen als ik overstap naar KPN?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Ron Esser, welkom op de community. E-mailadressen van andere providers kan je niet meenemen inderdaad. KPN e-mailadressen kunnen ook niet meegenomen worden naar Ziggo. Die zijn gekoppeld aan je abonnement en zullen na het opzeggen van het abonnement na 6 maanden vervallen. Die termijn is wettelijk bepaald, zodat mensen de kans hebben om iedereen te laten wennen aan een nieuw e-mailadres. 

Heb je daarmee voldoende informatie? Als je meer wilt weten helpen we je graag 🙂

4 reacties

Forum|alt.badge.img+1

Nee, dat is niet mogelijk. Na max. 6 maanden vervalt je Ziggo mailadres. Bij een overstap moet je dus voor al je contacten, accounts bij bedrijven enz. je Ziggo mailadres binnen de 6 maanden vervangen door of een KPN mailadres of Gmail of Outlook mail.

• November 7, 2025

Gebruik een Gmail of Outlook/Hotmail adres ofzo. Dan heb je daar voortaan bij overstappen geen problemen meer mee.

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • November 9, 2025

@Ron Esser 

Bij een KPN abonnement mag je 6 gratis emailaccounts aanmaken. Heb je eenmaal een KPN emailaccount dan kun je de emails die bij Ziggo staan verplaatsen naar jouw KPN emailaccount. Indien gewenst kan ik dat uitgebreider uitleggen.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 10, 2025

Hoi ​@Ron Esser, welkom op de community. E-mailadressen van andere providers kan je niet meenemen inderdaad. KPN e-mailadressen kunnen ook niet meegenomen worden naar Ziggo. Die zijn gekoppeld aan je abonnement en zullen na het opzeggen van het abonnement na 6 maanden vervallen. Die termijn is wettelijk bepaald, zodat mensen de kans hebben om iedereen te laten wennen aan een nieuw e-mailadres. 

Heb je daarmee voldoende informatie? Als je meer wilt weten helpen we je graag 🙂