Skip to main content

Goedemorgen,

 

Binnenkort (datum onbekend) komt er een monteur van KPNNetwerk langs om de internet aansluiting te regelen. Volgens een medewerker van KPN kan dit nog lang duren. Nu zitten wij thuis zonder internet. Nu weet ik dat er een optie is dat je tijdelijk een 4g router krijgt.

 

Mijn vraag is; gaat je nieuwe abonnement direct in als je tijdelijk een 4g-router neemt of is dit een los factuur?

 

Dit wil ik graag weten voordat wij het doen, want mocht de monteur pas over 3 weken komen en onze twee weken bedenktijd is voorbij, dat wij niet vast zitten aan t abonnement (mocht de aansluiting te veel gaan kosten)

Bent u verhuist? Nieuw huis gebouwd? Overgestapt van een andere provider? 

Wat is de context? 


Bent u verhuist? Nieuw huis gebouwd? Overgestapt van een andere provider? 

Wat is de context? 

Excuses.

Afgelopen zaterdag zijn wij verhuisd naar een huurwoning dat 5 jaar geleden gerenoveerd is. Destijds hebben ze alleen coax aangesloten in de meterkast en glasvezel van Delta ligt nog in de tuin. Nu is DSL nog nergens te bekennen en komt er een monteur langs dat dit gaat uitzoeken.

 

Nu gaat ons voorkeur uit naar KPN en absoluut niet Ziggo op coax. Ook glasvezel is mooi, maar het is niet bekend wanneer ze dit gaan aansluiten als we een abonnement nemen (Dit kan nog een jaar duren volgens Odido en Delta).

 

Het is mogelijk dat KPN de kabel niet 123 gevonden heeft, waardoor er nog meer vertraging komt. Om dit te overbruggen willen we graag een 4g-router waarbij dit los staat van het abonnement op DSL.


Ok. Als u bij KPN een verhuizing doorgeven heeft, dan maakt u daar misschien wel kans op. U kunt het beste even bellen naar 0800-0402.

Als u een nieuw abonnement afgesloten heeft is de kans denk ik zo goed als nul. Het abonnement zal dan ook pas starten op het moment dat er verbinding is.


Ok. Als u bij KPN een verhuizing doorgeven heeft, dan maakt u daar misschien wel kans op. U kunt het beste even bellen naar 0800-0402.

Als u een nieuw abonnement afgesloten heeft is de kans denk ik zo goed als nul. Het abonnement zal dan ook pas starten op het moment dat er verbinding is.

Het is een nieuw abonnement. Mijn vriendin en ik zijn sinds zaterdag in ons eerste huis getrokken. Daarvoor zat ik altijd bij mijn ouders bij KPN. Mijn mobiele abonnement heb ik van adres gewijzigd en hierbij dan kpn thuis toegevoegd (wanneer dit dan wordt aangesloten).

Ik zal KPN zo wel eventjes bellen of het mogelijk is. Bedankt!


Heeft u nog gebeld? 


Heeft u nog gebeld? 

Gisteren heb ik helaas bericht gekregen dat het KPN avontuur erop zit voor mij. Er dient een dsl-kabel getrokken te worden en dit zal hoge kosten met zich meebrengen. Helaas dat er destijds geen kabel is gelegd, want nu worden we gedwongen om een andere provider op te zoeken.

 

In een paar jaar zal ik weer terug kunnen naar KPN. Mijn woonplaats staat op de planning voor glasvezel van KPN (ook een reden dat ik niet ga investeren in een dsl-kabel).

 

Nu heb ik nog de opties van coax (liever niet) en glasvezel van Delta met evt. Solcon e.d.


Reageer