Hallo,ik zie mooie aanbiedingen bij andere providers voor internet en tv,kan ik zo overstappen?
Als je contractvrij bent kan je inderdaad overstappen. Je kunt ook even bellen met de klantenservice 0800-0402 om te vragen of ze een leuke aanbieding hebben. Scheelt een hoop gedoe
Heel leuk al die aanbiedingen, maar onderzoek wel uit wat je ervoor terugkrijgt. Een tarief zegt namelijk niet veel, behalve wat een abonnement je kost. Maar zegt niets over de inhoud/het aanbod van een abonnement.Â
Wil je overstappen en naar een ander aanbieder? Dat is je goed recht. Moet je uiteraard zelf bepalen. Maar, weer een tip, zoek eerst uit of je wel contractvrij bent bij KPN. Opzeggen binnen de contractsperiode is je eigen verantwoordelijkheid.
Succes!
Maak je verder gebruik van email-accounts van je provider, dan raak je die kwijt bij het overstappen naar een andere provider ​
Heel leuk al die aanbiedingen, maar onderzoek wel uit wat je ervoor terugkrijgt. Een tarief zegt namelijk niet veel, behalve wat een abonnement je kost. Maar zegt niets over de inhoud/het aanbod van een abonnement.Â
Wil je overstappen en naar een ander aanbieder? Dat is je goed recht. Moet je uiteraard zelf bepalen. Maar, weer een tip, zoek eerst uit of je wel contractvrij bent bij KPN. Opzeggen binnen de contractsperiode is je eigen verantwoordelijkheid.
Succes!
Nee ben niet contractvrij,heb pas verlengd...
Maak je verder gebruik van email-accounts van je provider, dan raak je die kwijt bij het overstappen naar een andere provider ​
Nee heb ik niet,maar bedankt voor het advies!
Hallo ​
Als je net verlengd hebt, dan kun je niet opzeggen en overstappen. Dat kan pas zodra je contractvrij bent.Â
Â
Ik ga er vanuit dat je bij KPN hebt verlengd omdat je bij KPN ook een leuk aanbod hebt gehad. Welkomstkado’s of hoge kortingen worden echter slechts eenmalig gegeven aan nieuwe klanten.Â
Admin: quote(s) verwijderd i.v.m. leesbaarheid
Klopt een korting van 5 euro voor 6 maanden,maar omdat het weer duurder is geworden,heb ik nu nog maar een korting van 2,50...beetje jammer dit...en wat de verlenging betreft,dit had ik voor een jaar,helaas blijkt er nu ineens 2 jaar te zijn...dus wat de korting betreft is het eigenlijk waardeloos...en stelt het niet veel voor…
Nee, je hebt de de verkeerde manier van verlengen gekozen.Â
Je had beter kunnen overstappen op KPN TV+, dan was je in jouw maandelijkse kosten juist naar beneden gegaan.Â
Maar goed, dat is achteraf.  Daar valt nu niets meer aan te veranderen.Â
Die heb ik..heb ik al een poosje...moest verlengen..dus ja..
moest verlengen..dus ja..
Je moet niet verlengen. Dat mag. Maar je kunt ook gewoon niks doen. Je abonnement blijft gewoon doorlopen als de contracttermijn afloopt. KPN sluit je echt niet af.
Je moet niet verlengen, maar het is wel slim vanwege de tijdelijke korting die je dan krijgt. Zelf verleng ik jaarlijks met één jaar zodat je ieder jaar van zo’n korting kunt profiteren.
Je moet niet verlengen, maar het is wel slim vanwege de tijdelijke korting die je dan krijgt. Zelf verleng ik jaarlijks met één jaar zodat je ieder jaar van zo’n korting kunt profiteren.
Doe je dit online of bel je op?
Doe je dit online of bel je op?
Ik bel sinds twee jaar op.Â
​
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.