Skip to main content

Kan ik KPN internet aansluiten op een aansluit punt zoals te zien is op de bijgevoegde foto? Deze staat nergens tussen de punten die KPN zelf aangeeft bij de installatie hulp.. 

 

Alvast bedankt! 

Nee, dit is een aansluiting voor Coax = Ziggo


Als ik het vergelijk met wat ik heb, lijkt dit op de coaxkabel van Ziggo. Krijg je op dit moment Ziggo hierover binnen? Dan kan daar alleen Ziggo overheen, omdat Ziggo zijn infrastructuur gesloten houdt. 


Klopt, heb op dit moment nog Ziggo tot volgende week. 
Wat kan ik nu het beste doen? Of is KPN via dit aansluit punt niet mogelijk?! 


Klopt, heb op dit moment nog Ziggo tot volgende week. 
Wat kan ik nu het beste doen? Of is KPN via dit aansluit punt niet mogelijk?! 

Heb je al een abonnement afgesloten? Zo niet, doe dan even een postcode check op kpn.com 


@DirtyServant Welk abonnement heb je bij KPN afgesloten, DSL of glasvezel?

In de meterkast of elders in de woning zit ook geen aansluitpunt zoals te zien in onderstaande afbeelding?

 


DSL, postcode check gaf aan dat het mogelijk was. In de meter kast is niets te zien van andere aansluitingen.

In het appartement zelf is het enige andere wat ik kan zien dit; 

 

 
maar dat lijkt me meer een normale internet aansluiting? 


Vraag eens bij de buren hoe zij het hebben aangesloten als ze gebruik maken van KPN


Hallo @DirtyServant, het lijkt er op dat het aansluitpunt ergens anders buiten jouw woning zit. De suggestie van @Speedmaster is een goeie. Om even te checken bij jouw buren.


DSL, postcode check gaf aan dat het mogelijk was. In de meter kast is niets te zien van andere aansluitingen.

In het appartement zelf is het enige andere wat ik kan zien dit; 

 

 
maar dat lijkt me meer een normale internet aansluiting? 

Dit is een normale netwerk aansluiting inderdaad