Skip to main content

Dat heb ik al geprobeerd maar dan zegt ie dat ik op dit moment geen gebruik maak van een vaste internetverbinding van KPN (terwijl dit juist wel zo is).

als ik dan doorklik naar de andere optie en mijn klantnr, postcode, huisnr en laatste 3 cijfers IBAN invul, zegt ie dat er geen produkt gevonden kan worden.

Ik heb precies hetzelfde probleem. Kan nog wel inloggen in Mijn Telfort maar in Telfort thuis komt niets. 

In Telfort Mobiel word ik doorgelinkt naar Mijn KPN mobiel en dat werkt perfect

Mvg. Wim L

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Welkom op het forum @Wim L. Als jouw Telfort pakket is overgezet naar KPN, kan je het koppelen aan MijnKPN via de product pagina. Als je de stappen daar volgt moet het koppelen helemaal lukken. Als dat niet lukt oor ik graag van je wat daar precies gebeurt. Zou je in dat geval je forumprofiel ook volledig in kunnen vullen?

Je hoeft niet meer te kijken in Mijn Telfort, daar zal je niets meer zien behalve een verwijzing naar MijnKPN als het pakket is overgezet.


Ik heb geen reactie meer van je gezien @Wim L, is het Telfort pakket nu wel te zien in MijnKPN? Als dat niet zo is, of als je andere vragen hebt, horen we het graag.