Skip to main content

Firefox heeft een probleem gedetecteerd en is niet doorgegaan naar mijnmodem.kpn. Of de website is onjuist geconfigureerd, of uw computerklok is op de verkeerde tijd ingesteld.

Waarschijnlijk is het certificaat van de website verlopen, waardoor Firefox geen beveiligde verbinding kan maken.

Wat kunt u hieraan doen?

mijnmodem.kpn heeft een beveiligingsbeleid met de naam HTTP Strict Transport Security (HSTS), wat betekent dat Firefox alleen een beveiligde verbinding ermee kan maken. U kunt geen uitzondering toevoegen om deze website te bezoeken.

Het probleem ligt zeer waarschijnlijk bij de website, en u kunt niets doen om dit te verhelpen. U kunt wel de beheerder van de website over het probleem informeren.

Same here, ik kom de V10a ook nog niet in. Hoe weet ik of ik de nieuwste firmware heb wanneer ik die hele Experia niet in kom?


Hoi @Jurgen64 als je je modem terug zet naar de fabrieksinstellingen met het paperclipknopje achterop zou hij de nieuwste software moeten installeren.
Als dat het niet oplost, kun je dan eens een screenshot van je foutmelding kunnen plaatsen?


@tQsti ik had jouw bericht even gemist, kun jij ook je modem eens volledig resetten door het paperclipknopje zo'n 10 ingedrukt te houden?


@Thomas

uiteraard heb ik dit allang ter vergeefs geprobeerd, zelfs al houd ik de resetknop 20 seconden ingedrukt blijft het hetzelfde. 
 

Hieronder n screenshot van mijn huidige router firmware enz, kun jij zien of deze up to date is?

 


@tQsti ik heb hem ook op afstand nog een reset gegeven maar hij blijft op 420 staan, ik heb de vraag bij mijn collega's neergelegd!


Hoi Thomas, ik kan na de reset nog steeds niet naar de Experia.

 


@Thomas , na de reset lukt het nog steeds niet.

 

 


@Thomas - Ook hier na fabriekinstellingen nog steeds build 420 en certificaat isseus

Zou je ook hier eens een remote push kunnen proberen of melden van het issue ?


@MHP73 en @Jurgen64 Kunnen jullie je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


@Thomas  absoluut, done 👍


@Thomas sorry voor de late reactie maar na de stroom eraf gehaald te hebben lukte het wel! Dank voor jullie hulp!


@MHP73 op dit moment kom ik niet bij je experiabox. Zou je deze eens een halve minuut van het stroom kunnen laten en herstarten?


@MHP73 op dit moment kom ik niet bij je experiabox. Zou je deze eens een halve minuut van het stroom kunnen laten en herstarten?

@Thomas sorry was extern vandaag, heb de modem paar minuten van stroom gehaald en morgen werk ik thuis dus Ping maar als je nog iets nodig hebt


@MHP73 ik heb nog steeds geen verbinding kunnen leggen met je experiabox. Kun je me hier laten weten wanneer je hem hebt kunnen herstarten?


@MHP73 ik heb nog steeds geen verbinding kunnen leggen met je experiabox. Kun je me hier laten weten wanneer je hem hebt kunnen herstarten?

@Thomas 

zojuist (09:09) uit en (09:11) weer aan gezet


Ik stuur je even een privébericht @MHP73, ik kom er nog steeds niet in. Hier lijkt iets niet helemaal goed te gaan.


Verwijderd


@Thomas als nieuwe klant ervaar ik helaas hetzelfde probleem. Afgelopen maandag alles aangesloten en enkele tools zijn nu niet meer van buitenaf benaderbaar. Daarom wilde ik enkele poorten open zetten maar krijg de melding: 

This site can’t be reached

mijnmodem.kpn’s server IP address could not be found.

  • Try running Windows Network Diagnostics.

DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN

Dit is een ander probleem dan dat waar dit topic over gaat. U heeft waarschijnlijk op uw pc of laptop een aparte DNS ingesteld.

En heeft u geen KPN Box ipv een Experiabox v10a?


@Thomas dank nog

firmware werd  idd niet ge-update en vervangende router werkt perfect


Goedemiddag, mijn modem (v10a) blijft ook hangen op de 420 update met het bijbehorende certificaat probleem. Heb al diverse manieren van resetten geprobeerd, maar ik krijg de nieuwe update niet.

Resetten met het resetknopje, resetten via de webinterface, resetten met de wankabel losgekoppeld, modem een tijd zonder stroom. Niets van dit allen helpt. Is er een andere mogelijkheid om de nieuwe firmware update te krijgen?

Bij voorbaat dank, Jeroen.


Hi @JeroenCop, welkom op het forum!

Ik heb jouw situatie voorgelegd aan onze technische dienst, met de vraag of ze je firmware vanaf afstand kunnen pushen. Kan zijn dat ik daar een reactie over krijg maar kan ook zijn dat jij ineens ziet dat je een nieuwere versie hebt, zullen we afspreken dat we elkaar op de hoogte houden?


@Maja_ we houden contact. Bedankt alvast voor zover.


Ik kom nog altijd niet in mijn router. Het werkt wél via de telefoon maar niet via een webbrowser. Is daar al een oplossing voor?

 


Hi @JeroenCop, welkom op het forum!

Ik heb jouw situatie voorgelegd aan onze technische dienst, met de vraag of ze je firmware vanaf afstand kunnen pushen. Kan zijn dat ik daar een reactie over krijg maar kan ook zijn dat jij ineens ziet dat je een nieuwere versie hebt, zullen we afspreken dat we elkaar op de hoogte houden?

Goedeanvond @Maja_ ,

Terugkomend op jouw bericht heb ik inmiddels contact gehad met de technische dienst en is mij een nieuw v12 modem toegezegd. Dit gaat nu met de logistieke afdeling geregeld worden.

Ik laat weten wanneer ik deze in huis heb.

mvg, Jeroen


Ah, een nieuw modem is natuurlijk ook een oplossing als het pushen van de software niet goed lukt! Bedankt voor je update, hoor het graag als je hem binnen hebt :slight_smile: