Skip to main content
Antwoord

Kan mijn NAS niet meer van buitenaf benaderen na update

• June 3, 2025
  • 6 reacties
  • 56 keer bekeken

Rode led experiabox  Nas van buitenaf niet meer te benaderen

Beste antwoord door Denise van KPN

Een rood lampje op de Experia Box V10 is vaak geen goed teken, ​@Lee1948. Meestal betekent dit dat er problemen zijn met de internetverbinding, wat dan ook weer zou kunnen verklaren waarom je de NAS niet kunt bereiken. Gebruik de Herstel-knop op het modem. Als het lampje nog steeds rood is, geef het modem dan een reset.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

• Auteur
  • Helper
  • June 3, 2025

• June 3, 2025

Nas van buitenaf niet meer te benaderen

Van buitenaf 🤔 Heb je in huis nog wel internet dan?

• Auteur
  • Helper
  • June 3, 2025

Ja heb wel internet, heb mijn Nas al tijden met een Lan aangesloten gehad maar sinds gisteren na een Update van de Kpn ging mijn Service led branden daarna was het gebeurd.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Een rood lampje op de Experia Box V10 is vaak geen goed teken, ​@Lee1948. Meestal betekent dit dat er problemen zijn met de internetverbinding, wat dan ook weer zou kunnen verklaren waarom je de NAS niet kunt bereiken. Gebruik de Herstel-knop op het modem. Als het lampje nog steeds rood is, geef het modem dan een reset.

• Auteur
  • Helper
  • June 5, 2025

Heb een andere Router geplaast en het probleem is opgelost, dus die router is hardwarematig stuk. Hier kan een slotje op.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Dat is natuurlijk ook een oplossing. Mochten we je in de toekomst nog ergens anders mee kunnen helpen, open dan gerust een nieuw topic. De community denkt graag met je mee.