Skip to main content
Beantwoord

Kan modem en TV+ ontvanger niet tijdig retourneren

• March 15, 2025
  • 2 reacties
  • 27 keer bekeken

Ik heb mijn kpn tv en internet abbo opgezegd. Nu moeten wij alles retourneren. Echter ik zit al 1,5 week in het buitenland en ben pas over 1,5 week terug. Waardoor we de doos nog niet gezien hebben en ook geen tijd hebben om de spullen optijd terug te sturen. 

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hi en welkom in onze Community ​@Bernard ver!

Super dat je het even navraagt. En inderdaad, zoals Marlon al heeft aangegeven, anderhalve week later is geen probleem. Mocht je meer informatie willen over het terugsturen van je apparatuur, lees dan hier verder.

Als je in het buitenland bent voor vakantie, geniet ervan!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• March 15, 2025

Nou, die 1,5 week maakt helemaal niets uit. Stuur het maar gewoon terug als je thuis bent. Dat lijkt me prima. Ik lees in andere topics situaties waarbij het veel langer duurt voordat de apparatuur teruggestuurd word. 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi en welkom in onze Community ​@Bernard ver!

Super dat je het even navraagt. En inderdaad, zoals Marlon al heeft aangegeven, anderhalve week later is geen probleem. Mocht je meer informatie willen over het terugsturen van je apparatuur, lees dan hier verder.

Als je in het buitenland bent voor vakantie, geniet ervan!