Skip to main content
Beantwoord

Kan niet bellen met KPN

• September 5, 2020
  • 3 reacties
  • 258 keer bekeken

Is het überhaupt nog mogelijk om met KPN te bellen voor service?

Beste antwoord door Ron van KPN

Hi @kannietbellenmetkpn, welkom op ons forum. Ik zie dat @JanD jouw vraag al heeft beantwoord. Je kunt ons inderdaad bereiken via 0800-0402 (gratis). Chatten is ook mogelijk. Als je op de link klikt en vervolgens kiest voor een onderwerp, dan kun je daarna klikken op 'ik heb een andere vraag of wil graag contact'. Je krijgt dan de mogelijkheid om een chat te starten door op 'Naar chat' te klikken. Heb je inmiddels contact gehad met een collega? Ik hoor het graag van je!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• September 5, 2020

Hallo @kannietbellenmetkpn , je kunt KPN telefonisch bereiken via nummer 0800 0402 (gratis)

Ron van KPN
Helper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-Moderator
  • Antwoord
  • September 8, 2020

Hi @kannietbellenmetkpn, welkom op ons forum. Ik zie dat @JanD jouw vraag al heeft beantwoord. Je kunt ons inderdaad bereiken via 0800-0402 (gratis). Chatten is ook mogelijk. Als je op de link klikt en vervolgens kiest voor een onderwerp, dan kun je daarna klikken op 'ik heb een andere vraag of wil graag contact'. Je krijgt dan de mogelijkheid om een chat te starten door op 'Naar chat' te klikken. Heb je inmiddels contact gehad met een collega? Ik hoor het graag van je!

Ron van KPN
Helper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-Moderator
  • September 14, 2020

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!