Skip to main content

Ik probeer in te loggen in mijn Experia box V10a, maar lukt niet. Krijg ook geen foutmelding te zien, helemaal niks. Blijft gewoon een dood vogeltje. 

Heb de modem al gereset en lukt niet. Idem, krijg geen foutmelding, maar gebeurt gewoon helemaal niets.

Via internet KPN Tools de modem teruggezet naar fabrieksinstelling, en gebeurt niets. niets. niets. 

Iemand enig idee wat ik met deze modem moet doen? 

Welkom op het forum @TBlookie. Wat gebeurd er precies als je http://192.168.2.254 opent? Krijg je wel de optie om gebruikersnaam en wachtwoord in te vullen en daarna als je kiest voor inloggen blijft het scherm leeg? Zou je het ook eens via een andere browser kunnen proberen of je dan wel kunt inloggen en daadwerkelijk de interface van het modem ziet. Mocht je er echt niet uitkomen? Laat me dan even weten waar je tegenaan loopt?

Heb je nog andere vragen? Stel ze hier ook gerust! De KPN Community denkt graag met je mee :muscle_tone1:  


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!