Skip to main content
Beantwoord

kan niet inloggen in modem V10a

  • December 23, 2020
  • 2 reacties
  • 78 keer bekeken

Hoi ik kan niet inloggen in mijn modem ik heb het gereset en de code ingevuld die achterop de router staat maar hij geeft nog steeds aan: verkeerde wachtwoord of gebruikersnaam

Beste antwoord door Bart_2020

Hallo @Jos bootsman

 

Het standaard admin password heeft wel soms moeilijke leestekens. Neem wel het password van de sticker, oude versies hebben soms een kaartje daar overheen.

 

 

Makkelijk resetten met de servicetool

Je kunt de Experiabox het makkelijkst resetten via de Servicetool Herstellen Fabrieksinstellingen Experia Box Modem. Deze servicetool is alleen te gebruiken vanaf je thuisadres.

lukt dit ?

 

Groet Bart

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Bart_2020
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • December 23, 2020

Hallo @Jos bootsman

 

Het standaard admin password heeft wel soms moeilijke leestekens. Neem wel het password van de sticker, oude versies hebben soms een kaartje daar overheen.

 

 

Makkelijk resetten met de servicetool

Je kunt de Experiabox het makkelijkst resetten via de Servicetool Herstellen Fabrieksinstellingen Experia Box Modem. Deze servicetool is alleen te gebruiken vanaf je thuisadres.

lukt dit ?

 

Groet Bart


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 23, 2020

kijk daar hebben we wat aan. Het is geluk👍🏻, bedankt voor de tip @Bart_2020!