Skip to main content
Beantwoord

Kan niet inloggen in SuperWiFi-versterker

  • July 7, 2020
  • 6 reacties
  • 772 keer bekeken

vanessamichel2
Topper
Forum|alt.badge.img

IP Adres gelukt alleen wachtwoord niet.

Admin gebruikersnaam verder kom ik er niet in.

Admin: bericht afgesplitst en nieuw topic aangemaakt.

Beste antwoord door Nick83

Het admin password, dat moet je hebben.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • July 7, 2020

Welke versterker heeft u? Zwart of wit? Vierkant of rond?


vanessamichel2
Topper
Forum|alt.badge.img

Rond en wit.


Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hoi @vanessamichel2 en welkom op het forum! Alleen het wachtwoord ontbreekt nog begrijp ik? Zo ja, dan kun je deze vinden onder het schuifje aan de achterkant van het apparaat. Je moet dit wachtwoord aanpassen bij de eerste keer inloggen. Gebruik het wachtwoord welke op het apparaat staat waarvan het lampje blauw gaat knipperen als je de webinterface open hebt staan. Lukt het hiermee? Ik hoor het graag!


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • July 8, 2020

Het admin password, dat moet je hebben.


Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Met foto, super handig! Thanks @Nick83! 😄


vanessamichel2
Topper
Forum|alt.badge.img

Bedankt gelukt.